Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei alle kjente og ukjente på BliGravid sidene ) Så var det dagen kommet... nå er jeg for alvor voksn. Hang lissom litt igjen i 20 åra nå jeg var 30, men nå er jeg 31. Det er vel greit å føle seg litt voksen når man jobber, og bygger hus og har vært gift lenge og har barn. Men føler meg ofte veldig liten, ung og uerfaren enda.... Denne meldingen her har jeg ressigert mange ganger i hodet mitt, og jeg tror ikke den blir sånn jeg hadde tenkt, fordi jeg vil egentlig ikke fortelle det...fordi....ofte når jeg har lest "Jippi jeg er gravid" meldinger, blir jeg jo glad på deres vegne, og det gir håp til at det faktiskt går an å bli gravid for de fleste av oss, selv etter mange pp bak seg. Men det er ikke bare kult å lese slike meldinger når man selv ikke sitter der i gledes rusen. Så dere skal vite at jeg tenker på dere ) Men igår fikk jeg postiv test... måtte ta en til for å dobbelsjekke... den ble positiv den også, sånn etter 10 sekunder ca...jøye meg. Det var bare en rutinetesting, 2 dager etter siste mulig IKM dato. Hatt sykulser opp mot 40 dager, så det har jeg psyket meg opp til det hver måned. Men der satt spiren altså, etter 7 mnd med alt hva innebærer å ønske seg en spire. Høres lite ut for mange. Men lenge nok til at at det har blitt en del av hverdagen, prøvingen går liksom på skinner, og følelsen av at det skal fortsette slik en god stund til har vært der hele tiden... Ventingen mellom el og ikm, og en følelsesmessig bergogdalbane, hjertet som synker dypt ned i magen når en forstår at tr er på vei, og en skjønner at man ikke er gravid selv om man har mensen. Men denne sykulsen har vært annerledes, det begynte dårlig med mann med høy feber rett før forventet el periode. Trodde jeg hadde el, mener jeg fant noen spor som kunne minne om el slim. Men var på Volvat for privat undersøkelse noen dager etter, og gyn var sikker på at jeg ikke hadde hatt el på den innvendige ul'en. Men ble istedetfor fortalt at ul'en viste at jeg kunne ha pco, tatt noen blodprøver for å sjekke. Mannen ble sendt til riksen for å teste svømmerne, og det var lite action i sengehalmen. Et par ganger spontant, men jeg hadde gitt opp alt håp for denne månenden og satte min lit til pergotime som jeg skulle forsøke fra neste syklus. Helgen etter gyn undersøkelsen begynte jeg å spotte, holdt på i noen dager. Må ha vært el, når jeg tenker meg om i ettertid, og takk for at vi klarte å finne rom for litt spontan sex. Nå er jeg 5 uker gravid, og i syvende himmel. Utrolig at jeg også fikk være med på gulluken "ikm uke 7". Har ikke sett så mange postive tester noensinne her inne ) Litt av en presang jeg fikk igår ) Igår var jeg ute med noen venninner og vi var på restaurant og showet raske menn -->utrolig gøy ))))))))) Måtte fortelle det da ;o) De satt med tårer i øynene alle sammen, og bestevenninnnen min, med sin 1 mnd gamle datter, ble jo helt oppløst av lykke (ammetåke og hormoner) ) ...og idag fortsetter feiringen....skal avlevere lillemor til mormor, så skal jeg om mannen spise middag og gå på kino og se filmen med Will Smith. Det gleder jeg meg til. Det er så lenge siden vi har funnet på noe som kjærester. Og nå er vi jo helt i skyene, så dette kan bli en koselig kveld ) Men det er en ting jeg må be dere erfarne jenter om, ClearBlue stav, er pålitelig???? Begynte å tvile på den idag. tenk om begge testene vister feil....de var jo fra samme forpakning. Har aldri hørt at de har vist feil..... trenger bitte litt støtte på det, så slipper jeg å loppe lommeboka for masse penger på digital test. På forhånd takk ) Dette ble en lang melding, men nå er jeg fornøyd med den. Kommer nok til å henge litt her. Er forsiktig med å være for mye på 1 trim (kan så veldig mye frykt om å miste, inn i ett nygravert hjerte), men jeg har jo oktoberklubben 07, hvor det er mange herfra, oo der er det forsatt plass til mange fra ikm uke 8 ) Takk for all støtte så langt ) Stor klem fra.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8255728-har-mye-%C3%A5-fortelle-dere-kj%C3%A6re-jenter-p%C3%A5-bligravid-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmeline med spire Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 For en fin melding. Det gir håp til andre også her inne. Gratulerer så mye og kos deg videre fremover. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8255728-har-mye-%C3%A5-fortelle-dere-kj%C3%A6re-jenter-p%C3%A5-bligravid-o/#findComment-8255862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til snupp Skrevet 16. februar 2007 #3 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei. Håper jeg kan si det samme snart...! Var hos gyn denne uka og har pco og skal nå begynne på pergo i neste syklus!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8255728-har-mye-%C3%A5-fortelle-dere-kj%C3%A6re-jenter-p%C3%A5-bligravid-o/#findComment-8256270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå