Gå til innhold

Jeg har testet positivt! (hjeeelp!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det gjort! Jeg testet negativt i går, men TR uteble, så jeg klarte ikke å la være å teste igjen i dag. Og der var det to streker gitt! Dette føles helt absurd, når så manger her sliter så veldig og bare ønsker seg et barn. Og jeg gjør jo det jeg også, ellers hadde vi ikke forsøkt. Og jeg husker jo skuffelsen fra forrige måned... men siden den gang har jeg bestemt meg for å skifte jobb, og derfor hadde vi egentlig bestemt oss for å vente noen måneder. Akkurat nå er jobbmarkedet kjempebra, og jeg har flere steder som har bedt meg om å søke. Men hvem vil ha meg nå? På den annen side, det er jo ingen garanti for at dette faktisk blir et barn, mye kan skje underveis.... Hodet mitt er totalt kaos akkurat nå!

Men jeg kan jo ihvertfall bidra til en positiv statistikk her på forumet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye, snupsa! Dette var flotte nyheter på en fredag! Skjønner at alt er litt kaos nå, men forhåpentlig er det et utslag av lykke-rusen :-) Nytt dine lykkelige omstendigheter - ønsker deg alt godt for tiden som kommer.

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Send ut babystøv til oss andre;-)))

Lykke til med jobb og svangerskap!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Forstår at du fremdeles er litt sjokka, men det går HELT sikkert fort over. KOS deg med graviditeten!

Bytte av jobb går helt sikkert også bra, enten nå eller litt senere!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Det går nok kjempefint med jobben. Du er ikke nødt for å si noe om det enda heller, vet du... =)

Lykke til og stor klem fra

Skrevet

Stor gratulasjonsklem Det må føles deilig å se de 2 strekene :-) Håper du får et flott svangerskap.

Skrevet

Gratulerer-og lykke til !

Skrevet

Gratulerer såå masse:))

Lykke til videre:))

Skrevet

Gratulerer!

Husk at det ikke er forbudt å ansette gravide. Og det er ikke forbudt og ikke si noe om det. Og som du sier, jobbmarkedet er bra, det er kamp om folkene.

Skrevet

Gratulerer!

Det andre , med jobb osv ordner seg, Bare kos dere nå!

Klem

Skrevet

Din heldiggris! Lykke til og ta godt vare på deg selv.

Skrevet

snupsa

Gratulerer sååååå masse, et barn er alltid velkommen selv om det kanskje ikke er akkurat rette timingen. Ta vare på deg selv og spiren din.

Skrevet

Gratulerer snupsa!!!!

Lykke til med svangerskapet- tenk alt du har å glede deg til :-))

Mvh

Skrevet

Jobbar kjem og går - dette er jo MYKJE viktigare! :) Gratulerer og lykke til!

Klem frå

Skrevet

Gratulerer!!!

Ikke gjør samme tabben som meg. Jeg var i jobb-skifte-tanker på samme tid ifjor. Men ble gravid, så jeg skrinla planene. Mistet i uke 15, og der satt jeg i samme gamle jobb som jeg egentlig var lei av!!

Ny prøveperiode har tatt lang tid.......

Du sier selv at alt kan skje, og det er dessverre helt riktig. Så ikke sett livet ditt på hold pga graviditet, søk jobber du og lev som før, i den grad det er mulig :-) Det er nå ihvertfall mitt råd.

Lykke lykke til!!! Jeg krysser fingrer for at ALT går bra for deg :-)

God klem

Skrevet

Hei igjen, og tusen takk for så mange fantastisk hyggelige innlegg! Jeg har ikke hatt tilgang til nettet de siste dagene, så jeg svarer først nå. Jeg er vel i ferd med å summe meg litt, og begynner å glede meg. Dette er jo ønsket, jeg har ikke klart å slå fra meg tanken om et tredje barn. Jobben ordner seg nok, og jeg søker nå som normalt, så får vi ta det etterhvert. Får jeg et tilbud, så vil jeg nok spille med åpne kort, det føles best sånn.

Så nå blir det lenge til jeg kan nyte rødvin igjen... og jeg som snart skal ut og reise (jentetur) og greier....

Jeg drysser masse magisk babystøv på dere alle! Og krysser fingrene for at flere følger etter. Ikke minst dere som ikke har barn fra før!

Skrevet

Gratulerer all mass med den lille spira i magen. Hyggelig å se at det lykkes for fler denne mnd. De beste ønsker for svangerskapet, måtte du få et superdupert svangerskap.

Hold av plass i soffaen, vi kommer snart etter:)

Gratulasjonsklem fraBente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...