VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 altså, magen min er ikke felleseie! Jeg er en ganske så privat person, jeg klemmer gjerne de jeg er glad i, men klemmer ikke og tar ikke på gud og hvermann.. (med mindre det passer seg sånn, i enkelte anledninger osv..) Dette regnet jeg da med at folk hadde fått med seg, på jobb er det feks ingen som driver og klasser på meg, men jeg har fått spørsmål om "løft opp genseren litt så vi får se hvor stor magen er nå da!" og det er greit.. Men på skolen (studerer fulltid ved siden av jobben) er det noen av disse unge tuttelutene jeg aldri kommer over (ja, jeg vet, de er bare noen år yngre enn meg, men likevel føler jeg at vi lever på forskjellige planeter!!) feks her om dagen, da kom jeg med en mer ettersittende genser enn jeg har gjort på en stund. Har skjult det forholdsvis godt at jeg har vært gravid, ingen som fikk vite noe før en så det da jeg var i 19.uke.. Men så altså, kommer jeg på skolen; og da kommer to jenter og planter hendene sine på magen min og begynner å vræle.." ååå, den er jo så stram!" (selvfølgelig, det er jo mye inni der, ikke bare flesk, lissom) og etter en stund, så sier en "er det greit om jeg tar på magen din?" Altså, NEI, det er det ikke.. men du har jo allerede hendene godt planta på magen min da... så jeg prøver å svare at "nei, egentlig liker jeg ikke det så godt" Og mennesket klarer å bli fornærma! Stakkars dustejenter... Men det aller verste er en av lærerne mine... lærerne mine fikk vite det ganske tidlig at jeg var gravid, av praktiske årsaker, men fikk beskjed om å ikke snakke noe om det, for jeg syns det er en privatsak, og ingen andre visste noe første trimester... hun har gått rundt og mimet store mager, og ropt høyt i det hun kommer inn i verksted/klasserom over hvor store puppene mine har blitt, osv osv.. (hun er opphengt i pupper) og at hun noen ganger har vurdert å få et barn til, bare fordi da får hun så fin byste, osv osv... Mulig jeg er den konservative her altså, men dette går langt utenfor det jeg har lært er normal folkeskikk? Blir litt satt ut jeg.. en ting er fjorårsruss som knapt har sett en gravidmage før, men en godt voksen dame med tre voksne barn? Og den mimingen som lærerne bedriver, setter jeg ikke pris på! jaja. håper de roer seg ned nå da, som katta er ute av sekken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå