Gå til innhold

Sover og sover.............

Kristin **gull 5/3-07**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hva som går av meg for tiden. Jeg gjør ingenting annet enn å sove. Legger meg på samme tid som ungene og sovner også før dem. Er kun oppe om natten for å tisse for så å sovne igjen like fort. Står opp om morgenen og får sendt av gårde ungene og sovner på benken med det samme og sover et par timer. Får ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt. Slik som dette har jeg aldri hatt det og det irriterer meg at det er slik.

Er det andre som har eller har hatt det slik som dette??? Er i uke 35 nå og bare ser frem til at fødselen skal være over!

Jaja, så fikk jeg sutra litt jeg også! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det også sånn. Bare sover, kan sove når som helst hvor som helst. Og jeg har ingen barn fra før av som jo sikkert krever sitt. Det dumme er at jeg har så mye jeg burde få gjort, men orker ikke, det går så tregt!

Heldigvis får jeg litt hjelp av mor, har problemer med å få vasket sikkelig og sånt:-/

Skrevet

Hei. Jeg og bare sover og sover føler jeg. Jeg klaget min nød til legen, men han sa at det var helt normalt. Er sterkt plaget med bekkenløsning så det kan være det som tar energien helt ut av meg.

Ja ja godt så lenge man får sove.

Er i uke 30 :-)

Skrevet

Uff,ble nesten sur jeg nå..Jeg får IKKE sove,og det skal jeg love dere er verre!! Er i uke 36,og vil gjerne samle krefter til fødselen,men er vanskelig det da.Vær heller glad dere får sove :o)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene. Det er ikke mye hjelp å få i huset her heller, men jeg tar det egentlig med ro og tenker at det er i alle fall ingen som tar rotet fra meg! ;)

Uansett så får de skylde seg selv for det blir mye boksemiddag og ferdigpizza på familien.

Har tatt en del blodprøver som jeg håper at jeg får svar på i dag! Lurer på om stoffskiftet og vitaminene mine spiller meg et puss igjen!

Må visst opp å gå litt før jeg sovner over tastaturet! Zzzzzzzzzzz

Skrevet

Blir faktisk sliten av å sove så mye! Tro det eller ei! :( Det føles nemlig som om at jeg ikke har sovet på flere netter!

Skrevet

Joda,en kan faktisk bli trøtt over å sove mye og,vet det.Man blir slapp og uopplagt.Gidder ikke avanserte middager jeg heller..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...