Gå til innhold

Ammer dere alle...


Røverunge

Anbefalte innlegg

...fortsatt? Hadde liksom tenkt å amme til han var året.., men har nekter plent å ta den mer... Litt lei meg på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,jeg ammer enda,men det er mest på kvelden og av og til på natten. Patrick er ikke så interrissert i puppen om dagen lenger. Skal prøve å amme til han er 1år,og så er det stopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da! Koser oss med puppen - men det er mye som forstyrrer på dagtid! Vi har søsken som hopper opp i sofaen, og mye annet som er bedre å se på, ja! Men prøver å få inn noen flere måltider om dagen.

 

De to andre har jeg ammet til de var drøye året, og prøver det med lillemor også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ammer som regel til alle måltider (hun får 3-4 måltider med fast føde). Men hun begynner å hoppe over noen måltider med pupp. Spesielt hvis vi er noen plass, da må hun være kjeeeeeempesulten før hun tar puppen:-) Hun liker ikke mme, så jeg må nesten få til å amme til hun ikke trenger mm/mme lenger - tror jeg da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiser mest pupp om kvelden, natta og morgenen, tror han synes grøt er bedre. Problemet mitt er at jeg får spreng på dagen, så jeg prøver hele tida å lure inn puppen. Han skal ha når han våkner nå, kjenner puppene gleder seg! Gruer meg litt til det er helt slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men prøver å trappe ned litt siden jeg skal begynne å jobbe snart. Problemet er bare at han tar det igjen på natten når jeg trapper ned på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ofte litt i bølgedaler og blir ikke enklere etterhvert som de små blir mer og mer nysgjerrig. Med eldstemann måtte jeg i flere perioder sette meg på et stille rom for å få han til å ta puppen, har også hørt om de som må ha et helt mørkt rom slik at det ikke er noe intr. å feste blikket på - så det er jo noe du kan prøve. Som jeg skrev går det litt i bølgedaler så det kan belønne seg å være tålmodig, men det må ikke gå utover trivselen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ammet siden han var ca 6uker-2mnd. Da gikk "meieriet konkurs". Hadde problemer hele tiden med amming. Han bare tullet. Har dessverre ingen råd å komme med ang hvordan få din gutt til å ta puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..ja, men nå er det nesten bare morgen og kveld.. Han er ikke så interessert ellers - er veldig glad i både grøt og middag, prøver å gi vann på flaske til. Han er ikke helt ivrig på flaske, men vi fortsetter å prøve litt hver dag.. Synes det er både litt trist og litt deilig at han ikke lenger henger i puppen hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer fortsatt, men produksjonen begynner å bli dårligere, gitt... Får seg en god sup på morgenen, og det lille som er ved hvert måltid ellers om dagen, men vurderer å gi ei flaske med mme i tillegg på kvelden. Er så tørst da, og drikker masse vann, så kanskje greit med litt ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...