Susan*lillegutt og mini* Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Siden Lineberta:) har sendt ut til alle nå så tenkte jeg det kunne være greit med en ønskeliste da =) Var til mor denne gangen ja...? Da kan jeg begynne da =) Ønsker meg: *gode og varme sokker * hansker/ luer/ sjerf *massasjeolje som gravide kan bruke for nakke og skuldrer (etter råd fra jordmor og lege så må gubben massere meg..hehe) *En morsom bok (trenger nytt lesestoff) *Duk til stubordet Men blir glad uansett hva jeg får =)
**synne** Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Og jeg ønsker meg... Badesalt, Ansiktsmaske.. Noe velværegreier, så jeg kan skjemme meg skikkelig bort en dag etter fødselen, i vårt nye bad(ekar) Men som susan, blir jeg glad uansett
Lineberta :) Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Min hemmelige venn får litt frie tøyler Men noen tips kan hun jo få.. *Sokker str 36 *Velvære *Neglelakk ( etter 30 år som neglebiter har jeg fått lange fine negler hehe) Blir glad uansett hva jeg får =)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 Absolutt alt tas i mot med takk, er ikke kresen, hehehe... ;o)))
polarn & pyrene Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 takker og tar i mot det jeg får jeg. Men er du helt tom for ideer,så har jeg noen tips: -sokker -skjerf -ansiktsmasker. -grytekluter/hansker. -fine kjökken håndkler -svart maskara. -dusj såper. -ansikts kremer. -en god bok (humor-roman-skrekk). -löper til stuebord. - ja, ja da har du noen tips i alle fall.
Kristin* Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Jeg ønsker meg : sokker lys gotteri lotto kupong ( hvis du tørr) det var det jeg kom på. Ønsker meg mye annet også, som jeg ikke kom på nå.
vb-76 Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Jeg kommer vel litt sent med ønsker i forhold til sendefristen, men det kan jo være vennen min ikke har rukket å kjøpe noe enda.. så jeg ønsker meg svart mascarra, ullsokker, sunne, gode matoppskrifter, badesalt, hårstrikker... ja det var noe... Blir uansett glad for alt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå