Gå til innhold

Kjære hemmelige venn!!


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Tuuusen takk for flotte gaver! Det lå en pakke til oss i postkassen da jeg var på vei til barnehagen med mellomsten... Den ble krevd pakket opp på vei til barnehagen, og når det faktisk var en gave til henne der også var hun jo helt i ekstase - selv om hun ikke trodde på min forklaring om at det er en snill dame - men har en egen teori om postmannen...;-) Hårstrikken er i håret allerede! Med litt fantasi klarte vi å bruke 5 av 6 strikker på en gang - hehe!

Og så flott lite skjørt til Nora - det er faktisk hennes første skjørt! Tusen takk!

 

Storebror er på skolen, og har ikke fått pakket opp sin pakke ennå, men storesøster har dommen - høres ut som lego!

 

Og så koselig kort! Nå må jeg begynne å tenke litt her - fler enn ett barn, hmmm, og så har du en jente (er det julibarnet, det da?) Og ikke så langt unna de 30 - hmmm...Samboer... Og ikke veldig aktiv på dib, men daglig innom... Nå må jeg fundere litt - hehe

 

Uansett - tuuusen takk! Du gjorde ryddefredagen min veldig hyggelig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så koselig at gavene falt i smak da! Er jo så gøy å kjøpe og hvertfall når de man kjøper til blir fornøyd!

Du får ha en fortsatt koselig helg!

P.S Ja, julibarnet mitt er en jente.

 

Hilsen din hemmelige venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Og legoen er også bygget opp! Han spratt pakken med en gang!

 

Hvor mange barn er det du har, da? Er det flere hint å få?

 

Du må ha en fortsatt god helg, du også! Eldsten er på guttefest i kveld, skal hentes om et kvarter, og etter det skal jeg nyte ett glass god rødvin!! Da er det fredag, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, du er avslørt!

Da kan jeg fortelle barna hvem de fikk gave av, jeg tror mellomsten fortsatt tror det var postmannen som hadde pakket inn noe;-)

 

Tusen takk skal du ha! Det har vært veldig hyggelig å ha deg som hemmelig venn!

 

Her sitter mannen og bestekompisen og ser gamle videoer, og er nå over på 80-tallsmusikk - skikkelig mimring;-) Og barna sover! Blir en rolig helg uten for mye maling, men tur på teater i morgen med mellomsten! Da skal vi kose oss ordentlig på jentetur!

 

Ha en fortsatt hyggelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter alene å koser oss uten barn! De er hos besteforeldrene sine! Gleder oss til å sove en hel natt! Pernille er ganske urolig.

Sitter å surfer litt, på jakt etter utstyr til bryllupet vårt. Gifter meg om 3 1/2 mnd, så begynner å få sommerfugler i magen nå :)

Dere har jo såfall en koselig postmann da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Det er spennende å planlegge bryllup! Så deilig med en kveld helt uten barn, da! Jeg sitter her foran pc'en, barna sover og mannen juger med bestekompisen! Da er det fredag, da!

 

Lykke til med bryllupsplanleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...