Gå til innhold

Noen studenter med termin i oktober?

Et mirakel i okt. + Edvard

Anbefalte innlegg

Hei! Det er jammen mye penge-prat her inne :) jeg tenker på det jeg også, men tenker at det ordner seg nok. Jeg er nok heldig som har en kjæreste som tjener godt..

Er det noen andre studenter med termin i oktober her? Jeg har 11. oktober så er ikke så langt på vei, men håper dette skal gå bra, har veldig lyst på en liten en :)

Fortsetter under...

jeg har forløpi termin 26 septeber. men trur d er senere egentlig. så blir kansje 1 el 2 oktober:) håper på å komme på tilig lu:)

jeg går på folkehøgskole nå, men skal fortsette å jobbe på den gamle jobben min når jeg er fredig her i mai:)

Heisann! Endelig finner eg andre som har termin i oktober. Er egentlig ferdig med utdannelsen min til våren, men siden eg venter en liten har eg planar om å studere endå et år. Tenkte eg skal ta nettstudier slik at eg kan vere heime med babyen og studerer uten å tenke på å måtte reise til en skule. I tillegg vil eg jo då få støtte frå lånekassa :) Har termin 3.oktober i følge legen, og 9.oktober i følge "kalkulator" her på nettet... Pleie å sei at eg har termin i BEGYNNELSEN av oktober eg :) *spennande tid*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...