Made in Japan Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei! Vil noen se bilder av gullet mitt? Synes det er så stas å se andre sin baby, så jeg tenkte jeg kunne legge ut bilder av min også. http://www.bvlk.com/pictures/per.html Verdens deiligste gutt (i mammas øyne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Før en nydelig liten gutt du har ja :-) Synes det er arti å se bilder av andres babyer jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. februar 2007 #3 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, det var en nydelig gutt, det! Og så glad han så ut til å være i grøt, da! Fine bilder;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Del Skrevet 16. februar 2007 For en herlig gutt :-) Og du/fotografen er flink å ta bilder! Der var mange bilder jeg kunne tenkt meg å scrappe ja :-) hihi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 18. februar 2007 #5 Del Skrevet 18. februar 2007 Han var skikkelig herlig!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 18. februar 2007 #6 Del Skrevet 18. februar 2007 kjempefine bilder... og så blid en liten herremann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå