Gå til innhold

Hoppemelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med bruk av hoppemelk istedet for mme? Har flasket opp 2 barn med vanlige typer mme, men med mye magevondt LENGE. Ser den dag i dag at de reagerer på kumelk... så jeg har lyst å prøve noe annet når lille nurket kommer i juni. Har prøvd sånne allergivennlige osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg leste noe ang det på www.flaskeposten.net eller noe slikt.. tror ikke det anbefales lenger men er ikke sikker...

Skrevet

Har du prøvd de som ikke er basert på kumelk i det hele tatt???? Kan få på blå resept, dersom det er alergi:) Tror den ene heter profelat.

Siden du ser at de reagerer på melk senere er det kanskje ikke vits, men... Har du prøvd Holle? Økologisk som man kjøper på helsekost. Jeg bruker den til gullet pga gulping... Vet ikke om det virker ennå, da... Liten utenfor her nå:)

Skrevet

Hei!

Vi prøvde å lage mandelmelk med siste mann, og vi brukte geitemelk. Ingen forskjell:-( Er vel bare noe vi må igjennom. Men klarer ikke legge fra meg tanken på å prøve noe nytt. Kan jo hende vi slipper skrike-helvete... Men - takk for tips. Skal selvsagt se nærmere på de økologiske variantene. De soyabaserte er jeg litt usikker på om jeg vil prøve.

Er Holle like lett å blande til som vanlig mme??

Skrevet

jepp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...