Gå til innhold

10 av 11 egg befruktet !!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ultrlyd på fredagen i forrige uke,og fikk uthentinga igår torsdag. imorra lørdag skal jeg ha innsetting:)

Det kommer an på person til person om hvor lang tid det kan ta fra ultralyden til uthenting, eggposene må ver store nok til å hentast ut:)

Annonse

Å, detta var kjekk lesning vennen! Du var den første eg tenkte på når eg våkna idag! :-) Og så SÅ mange då! Herlig. Håper det blir noen til frys og, vil no visa seg i måro:-) Kryssar alt eg har for deg :-)

Eg ringte nett til H.sund, og etter neste mens er vi igang igjen :-) Slipper hormoner, og det er jo litt godt.

Vi får ringas i helga, er uten nett på høgfjellet veit du :-) Det blåser sjukt, så gode klær er et must. Men skal bli godt å legga avgårde på ski (og forhåpentilg detter det ei rypa og to...)

Masse lykke til! Pass på deg sjøl, og la gubben degga for deg :-) Lykkeklem fra oss til dåkke:-) :-)

Hei fivel:)

Dette var jo driiiiiiiitbra!!!!! JIPPI JIPPI JIPPI!!!

Du kommer jo inn her hverdag du nå med bare gode nyheter, så dette lover bra for videre "fremdrift"! ;o)))

Jeg fikk 9 egg av 10 egg befruktet og 5 egg av de 9 eggene var flotte egg dagen etter der igjen, så du skal nok se at du får egg både "her og der" imorgen......he he;o)))

10.30 imorgen så ruger du - dette blir spennende og jeg tror det kommer til å gå kjempebra. Har bare gode følelser for å si det sånn:-)))

Ha en fortsatt god dag og kos deg med resultatet og nyt følelsen. Tenk, nå er du komt så langt allerede :-)))

Ta vare på deg selv!

Gode klemmer til deg:-)))

Heisann Alltid optimist!!!

Du kan tru eg blei glad når di ringte og sa kor mangen som var befrukta, blei den overraskelsen på meg det. har aldri fått så mangen befrukta før.. Tihiiii!!!!

Det er godt å hørre at det ikkje er lenge til dåke er igang igjen, i år må det lykkast for oss=)

Så dåke skal på hytto i helgo? kosa deg masse masse... eg skal ver heima å slappa av og ruga som bare det.... åsso ta meg ein tur med hunden i mellom...

snakkast på teletuten me i helgo,hilsa gubben masse:)

klem

Heisann ivf m/baby :)

det lover godt så langt dette, krysser alt eg har for at det er like positivt imorra:)

Gleder meg enormt til å bli ruger imorra, tror det blir litt nervepinnende di to neste ukene... Hadde ikke gjort noe om det ble positiv test, da kunne eg gidd mor mi den kjekkeste presangen på 60 års dagen hennes:)

kommer innpå imorra med referat til deg om hvordan det gikk... er nok innpå her senere idag også,klarer ikke å holde meg vekke... så må du holde av plass til meg innpå gravide slitere=)

snakkest senere

klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...