JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Etter mye kåling frem og tilbake klarte jeg å legge ut videoen min på youtube:) Hvis noen vil titte er lillejenta mi her:
conney skal ha nr 2:) Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 utrolig bra..det må være kjæmpe arti.. Lykke til videre
*Troika* Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Herlighet, så artig!! Utrolig hva man ser med 4D! Kos deg videre:-)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Ja, er hun ikke vakker? Jeg har sett den videoen hundre ganger i dag minst:)
♥ivf m/prins♥ Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Er det bare meg eller syns alle 3D er supert? Har ingenting med ungen eller noe sånt å gjøre, men jeg klarer ikke å se på jeg...blir fysisk dårlig. Jeg fikk se filmen din nå og jenta di så perfekt ut:), men det gjør noe med meg. Nå har jeg bestemt meg for å ikke ta 3D. Kanskje bilde, men ihvertfall ikke film. Syns det er trist at jeg skal føle det slik, jeg.... Kanskje det endrer seg/hadde endret seg hadde jeg opplevd det selv? At det rett og slett er noe jeg må oppleve for å virkelig få vite hvordan det føles og hvor flott det er? Da får bare tiden vise om jeg tør.... Kos deg med filmsnutten, simsala og ha en god helg
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 jeg er enig med deg..på en måte...men jeg blir ikke dårlig..hehe..jeg ser at den lille prinsessa til simsala er vakker...men det er noe med det å..som er rart..ikke med din simsala..(ikke tro feil nå) men jeg kunne godt tatt 3d selv,har ikke planer om det,syns det blir litt rart vare..hehe..men man ser babyen godt og ser hun/dem er kjempe herlige...utrolig morro... men ja,er vansklig å forklare..hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 unnskyld at jeg sier det, men det ser egentlig bare ekkelt ut....
♥ivf m/prins♥ Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Ja, nei altså det har ingenting å gjøre med jenta til simsala altså, misforstå meg riktig. Det kunne vært hvem sin unge som helst og det er vel kanskje det jeg er redd for......at jeg skal føle det slik når jeg ser en 3D filmsnutt av min egen lille skatt? Og jeg er enig med deg, Maria - det er vanskelig å forklare. Men altså ingenting vondt ment:) God helg alle sammen
VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 jeg tror kanskje det har litt med at vi ser på uten noen som helst forutsetning for å.. tja.. vite hva vi ser, om du skjønner? Syns ikke ULbilder var så supre heller, før, før jeg fikk se min egen lille jente, og JM satt der og forklarte hva vi så.. kanskje det er litt det samme med 3D? Jeg har ikke sett simsala sin video, for jeg er også litt "redd" for disse 3D-opptakene,, vet ikke helt hva jeg skal se etter, lissom.. Men tenker at dersom jeg hadde bestilt time med en profesjonell som hadde fortalt meg hva jeg så.. og hva jeg skulle se bort i fra.. så hadde det kanskje vært mye bedre!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 ja,det kan være det vintersol.. huff,føler jeg sitter her å snakker dritt om jente til simsala jeg nå...ååå...blir lei meg..er jo ikke det jeg mener..for den videoen syns jeg var søt og hun ser skikkelig vakker ut... men jeg har sett masse sånne bilder og mange har jeg ikke likt...men det har nok noe med hvordan bildet er tatt osv..dine bilder av snella;simsala var ikke sånn..dine var mer rett på ansiktet ikke sant..de jeg syns er litt rare er de som er litt langt ifra å sånn.. ja,nei,er sikkert annerledes når man har sett sin egen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå