Gå til innhold

Positiva, Beredt, Vil ha mai barn, Turbotrollet og Lenekatts, spaniacalling, moki-76 nye skravletråd :O)

Anbefalte innlegg

JIPPI!!! Jeg ble nr 100 på tråden vår :)

Symptomer??? Hva er det?? Haha... Fikk veldig stikninger i magen forrige mandag og etter det hatt et press i magen, men tar dette som et tegn på at den dumme kroppen aldri er til å stole på! *Sukk*

Fortsetter under...

SC: De var såååå skjønne, og jeg kunne heller ALDRI tenke meg et liv uten:)

Positiva: Jeg skjemmes........ "rødme rødme". Var bare et forsøk på å hjelpe litt...

Turbo: Ta en test snart, for den er kanskje svaaaaaaak nå??

Og til info: Kjolen til turbo var lagt av til meg, men hun i kassa har misforstått og hengt den ut igjen;(

BEREDT: Heretter skal jeg RAIDE b-young på Tveita før du rekker å komme deg hjem fra jobb!!! Husk jeg har jo masse seinvakter og en del fri på ukedagene før og etter jobbehelg... *HAHAHAHAHAHA* (rå latter)

Husk at jeg har jobbet på kid, har kontakter som kan stikke rett over gangen og peke "den den og den kan du henge av, hun kommer kl fem og prøver".

Faktisk så må jeg ordne det sånn at det skjer før senteret åpner, da har du ikke en sjanse:)

Tror de som jobber der får mye prosenter. Snakket med henne en gang, tror hun sa 70 % avslag.... Fy søren.... Lønna blir jo brukt opp på jobben da!!!

Ang kontakter ja... Husk at jeg "kjenner" broren til mulla Krekar :) Der kan man vel skaffe seg kontakter... Haha... Men hjelper vel kanskje fint lite på å skaffe seg klær på Tveita :) Hihi

70 % avslag??? JØSS! Da hadde jeg nok ikke gått i annet enn klær fra b-young :) Hvis jeg hadde jobbet der ja...

hadde ei venninne som jobbet på risøe en gang. De fikk 80% på risøe sine egene klær. (men så var det mye annet dårlig med den jobben da...)

broren til mulla, tror du han kan velge ut klær til deg (hahahahaha!!!!)

Ja, den er grei, for da kan jeg komme kl fem, og de fine klærne henger der enda, tror ikke broren til mulla klarer¨å plukke ut noen fint:) HAHAHAHHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

heisann! Vært mye aktivitet her i dag ser jeg... noen som jobber eller?

Jeg er syk i dag jeg...bu-hu... gutta har jo hatt omganssyken i helga, og heldige meg ble selvfølgelig smittet. Begynte ved midnatt, jeg har kastet opp og hatt diare og magekramper i hele natt. Er helt ferdig i dag jeg, må se an formen til i morgen. Det verste jag vet er å spy!!!!!! Fyttirakkern det er så fælt altså... spesielt når magen er blitt tom, og man får opp magesyre! ÆSJ!!! Vet det er ett ekkelt innlegg dette her, men nå ser dere vi har å glede oss til når spira sitter... Hi,Hi!

Ellers venter jeg fortsatt da, dag 39 i dag.. Tar ny test i morgen om ikke tanta har vist seg.

Nei, han hadde kun kjøpt undertøy, for han hadde sett på deg som tøs....................................... Nei, nå ser jeg for meg deg og mulla krekar, dette begynner å bli ekkelt!!!!!!!!!!

Nei, jeg jobber ikke! Du får høre med Beredt... ser ut til at arb.giveren hennes betaler henne for å sitte på bim hele dagen :) Hahahahaha...

Lucky you moki... ikke kom her og smitte meg i allefall :) Selv om det kanskje er min tur til å få omgangssyken nå...Har ikke spydd siden 2000 jeg...Husker det godt; ene og alene i Karasjok med spysjuka :) Hvor gøy var det lissom???

Ja, moki, glad vi er beskyttet av skjermen nå, ellers hadde du vel nøse på oss:) God bedring, det er skikkelig fælt å være så syk at alle kreftene og energien forlater kroppen.... Ritzkjeks og cola trenger du!!!!

Ja, jeg sa til sjefen at Turbo er en potensiell ny stor kunde med omsetning på 60 milliarder i året......

hehehehehehehe!!!!!

Hva skal jeg omsette da som er verdt 60 milliarder??

Dersom dere selger graviditetstester, er nok ikke jeg den rette til å gjøre dere rik! Det er jo du Beredt! Men nå er jo du også gravid... Hmm...babyklar kommer til å gå konkurs nå :)

He,he,he!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns egentlig vi har hatt nok nå... Først fikk gutta vannkopper i tur og orden, så var det ulykken og min nakkesmerte, deretter omgangssyke på meg og gutta.... Man blir litt lei, ikke vår måned dette nei! Så testen i morgen er nok negativ tenker jeg...

Forresten er det ikke faire at dere er friske og raske, så jeg prøver å sende over mange basillusker jeg!!!! He,he...

Annonse

Uff...er blitt påvirket av selveste Testedronninga :) Tok en test nå jeg bare for moroskyld... Kommer jo ikke opp teststrek engang jo!!!

Så herved er det klarert...min urin passer IKKE til testing av noe som helst! GRRRRRRR

Hei jenter, Turbo, fikk du kjøpt deg gardinstanga eller?

Stakkars Moki, kjipt å være syk, god bedring..

Har gudsjelov fått tr jeg nå, så da kan jeg iallafall vite når jeg har el, slik at jeg IKKE skal ha sex i de dagene he he... gidder ikke begynne med pilla igjen for 3 mnd....

Beredt. Hadde du de bildene av Tefke eller? Hørt så mye om de, men har ikke sett dem skjønner du he he...

Ja, har noen særdeles ufine bilder av den karen ja....

Han må syntes han er ufattelig deilig selv etter å ha tatt sånne bilder!!!!!

Jeg siterer min gode venninne: (eller har jeg alt gjort det???)

"æ syns han tefke var litt slapp i fisringen, så han har vel hatt besøk oppi der" HAHAHAHAHAHAHHAAH!!

Rudberg er jo verst, men han har nok lekket bildene selv....

Ja enig.. Kan du ikke sende bildene på mail til meg?

HVordan får jeg gitt deg mail adressen min privat?

Du har fått bildene maitjukka!!:)

turbo, du må se nøye på testen. i godt godt lys!!! Og så må du tenke: Jeg er gravid men har ikke nok hcg til at det slår ut enda!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...