Gå til innhold

Positiva, Beredt, Vil ha mai barn, Turbotrollet og Lenekatts, spaniacalling, moki-76 nye skravletråd :O)

Anbefalte innlegg

Snakker om testing, jeg går enda med dem i veska...

Tok en fin i morges jeg:)

har to igjen nå ettersom jeg fikk babyklar til å sende dobbel dose.

Fortsetter under...

HAHA!!! Så morro!!!!!

Nå kom mannen min etter å ha sett film, nå vilhan ha meg med OPP I SENGEN!!!

men kun for å hvile self....... hehehehehe!

See yu later alligator!!

Den sjokoladekaka hørtes god ut ja :)

Men kan noen fortelle meg hvordan jeg lager sjokoladefyll som er sånn rennende??? Ikke smørkrem...

Har en oppskrift på sånn rennende sjokoladefyll, men av en eller annen grunn greier ikke jeg lage den (bruker-problem?? hehe). Melisen blir bare en stor hard klump og skiller seg fra smører...og jeg skjønner fortsatt ikke hvordan jeg klarer det :( hehe... Er vel ikke et ordentlig husmoremne da sikkert

Annonse

Hohoooo...!

Da er denne mökka dagen over- tr har ikke vist seg enda... ikm i morgen sá kommer hun da sá er hun ganske sá punktlig hvertfall...! har ikke värt her sá mye i dag... stelt ute i hagen min, 20+ grader og deilig sol...! :-)) Erter dere for dere kan spise mandelstang og skjokolade pudding- og det kan ikke jeg! hehe

ser det er full bake konkuranse her inne! - höres godt ut! sá flinke dere er... :-))

huff, kjenner jeg er sliten... ná er det bare á lage kvelds igjen... og bade unga og gi dem maten og legge dem... ok, kvelden har bare akkurat startet jo!!

önsker dere en god helg! kos dere masse dere som har spirer og kos dere masse (Lenekatt og vil ha barn i mai og meg...) dere som veldig snart vil väre spire bärere! moki-76: har du spire eller tr...? har ikke fátt med med det jeg... du venter kanskje enda... Og du Turbo: du bare MÁ ha spire du!

klemmer

Turbo: Jeg har ALDRI vært borti noe som har så mye sex som dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På tide dere får barn ja, og har noe annet å bruke kosetida på:) HAHA!!

Tror du får sånn rennende krem ved å smelte smøret. Det er det som er det avgjørende...

Hvis det skiller seg kan du faktisk prøve med ett egg i kremen selv om det ikke står i oppskriften. Lurer på om det er kun eggehviten, eller hele egget. Prøv deg frem:)

Nei, jeg sov i to timer, ingen kos. Er trøtt så jeg legger meg nå. Er alene i morgen kveld og søndag så da kommer jeg her og bimmer med gjengen min:)

PS: Petter Solberg er søt!!!!!!

Spaniacalling: Så deilig med varme!!!!! Og 6 hunder er jo en drøm!!!!

Får nok ikke flere enn to jeg da... En dachs tenkte vi...

GOD MORGEN JENTER!!!

Måtte bare en svipptur innom her mens jeg gomlet sjokolademuffins til frokost :) Haha...så sunn er jeg lissom :)

Ugh... VIL IKKE på jobb i ettermiddag!!! Men forhåpentligvis har helgefreden senket seg til jeg kommer. Pleier vanligvis bli litt roligere på lørdag kveld og da pleier det også være rolig søndag på dagen. Så krysser fingrene for det :)

Så jeg forresten at Clear Blue skulle sende meg en ny pakke el-tester?? Men krysser jo alt jeg har for at jeg slipper bruke dem neste mnd da...

Ha en flott helg selv om været ikke akkurat er det beste (her i Oslo i alle fall)

Glemte å fortelle dere at jeg våknet i morges av at jeg blødde neseblod! Det MÅ da vel være et teg??? Haha...

Nå nei da... er nok ikke det ... Har våknet 3-4 ganger av at jeg har blødd neseblod de siste månedene. Ekkelt!

hei igjen jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAG 37! Oppgitt jeg nå altså, kan ikke bare tanta komme da? Så får jeg begynt på ny syklus...

Tok test hos legen da jeg var der i forbindelse med ulykken, på dag 35 og negativ test. Men jeg fikk bare ut noen få dråper, siden jeg tisset før jeg dro dit, så vet ikke hvor sikker resultatet er.. Har vel ikke vært måneden for de store tingene i sengen heller, har jo skjedd så mye ellers! først var jeg dårlig noen dager, så fikk begge gutta vannkopper i tur og orden. Så kræsjet vi med bilen, og nakken min ble gåen... I natt begynte 5-åringen min å kaste opp! Er vi heldige så smitter vel han lillebroren og oss andre da... He, he!!!!!!!!!!!!! Sånn er det å ha unger dere, og enda ønsker vi oss en til! Det sier vel bare noe om hvor herlig det er med unger!

Ja, omgangssyken går jo for fullt nå... Og vips er hele gjengen syke :) Lykke til med de neste døgnene som nok kommer til å bli fulle av oppkast-tørking :) Misunner deg ikke...

Kan godt forstå du er oppgitt over den syklusen din. Føler med deg. Vet alt om hvordan det er å ha uregelmessig syklus! Skikkelig kjipt at tanta ikke kommer slik at man kan få begynt på ny periode

Annonse

jepp! Guttungen har heldigvis bare kastet opp denne ene gangen i natt, men det var kjempemye.. Nå har han endelig fått i seg noe mat! Han er heldigvis sånn at han blir raskt ferdig med slike ting, mens lillebroren er motsatt... Så det er bare å krysse fingre og tær for at han ikke blir smittet!! Se foressten mitt innlegg som nettopp er lagt ut angående min syklus; der ser du hvorfor jeg er så oppgitt...

Hei jenter!!!

Moki: Jeg så innlegget, men jeg har ingen erfaring på området, så håper noen andre vet...

Turbo: Drittvær!!!!!!!! Men: Jo mer kos hjemme i sofaen da!!!

I kveld skal jeg kose meg med gilmore girls og farmen:) Skruer og cola!! Kylling til middag (4 gang dene uka, har HELT dilla på kylling - siden jeg var liten!)

Hvor klar er jeg for barn: Min hund kastet opp, jeg løp til vinduet for å puste mens min mann hentet papir klut og bøtte. Hmmmm............

Ellers: Jeg har mistet sexlysten. Vurderer å gi min mann litt sympatisex før han går på jobb nå....

Hei jenter. Da har jeg nok en gang skiftet nick, men nå blir det ikke forandra før mai assa. :o)

Vært ute å shoppa noe sinnsykt i dag jeg, hadde med meg mamma og hennes lommebok, ganske ok det må jeg si. KJøpte meg to leretter så nå maler jeg faktisk to bilder til stua. Tror faktisk de blir ganske kule også, og jeg som ikke eier kunstnerisk sans. Men er bare å kline på med maling, så blir det faktisk litt kult he he....

Ha en knall lørdags kveld jentene mine... Klems

det er kult å male sine egne bilder! Har noen selv som henger i spisestua, har holdt meg til den fargen vi har på lys og løpere osv. Så da matcher det, og ser ganske greit ut. Uansett artig å gjøre noe eget ut av det! Har ikke klart å holde meg jeg jenter... er nok like teste-gal som deg beredt...:-) Men den var NEGATIV selvfølgelig...ÆSJ!!!

Må bare glemme dette litt og nyte helga, god helg alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!

Og hva er grunnen for det Positive???? HAHAHAHAHA!!!!!

Jeg maler også bilder:) Har tre på soverommet over sengen, fire i stua og to på gjesterommet:)

Knallmorro å ha noe en har laget selv!!!

Hello girls :)

Da er jeg tilbake fra jobb...gud, så kjedelig!!! Og så må jeg tilbake dit i morra tidlig!!! UGH!!! Gi meg styrke :)

Ser det er masse nickbytter her jo! Satser på at jeg er nestemann?? Hahahahahah...*ler meg skakk*...liten tro på det gitt.

Men det er jo positivt at dere ikke har hatt særlig symptomer før testet positivt da! Da er det jo håp for selv meg :)

Vel, turbo, denne gangen har det ihvertfall ikke stått på innsatsen din!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis ikke det bli barn av sånnt så vet ikke jeg....

Skal ut å gå tur til lutvann med svigers jeg - kos.

De har begynt å glede seg nå tror jeg, og det er jo bra. Trengte nok bare et øyeblikk å venne seg til tanken...:)

Våknet kl sju, hadde da sovet i seks timer. Måtte så sinnsykt på do....

Hnden begynte å klore på døra, jeg ORKET ikke gå ut med henne (herlighet, følte meg elendig og sto der i trusa).

Så jeg kom meg i senga og ble der til nå:)

Ellers, husker dere hun venninna jeg fortalte om, hun som har så lyst på barn men ikke han???

Jeg skal treffe henne på tirsdag og fortelle det....

Så får vi se.

Skal fortelle det i en sofa på ikea:)

Positiva er for hvordan jeg EGENTLIG er, parentesen er for hvordan jeg føler meg om dagen. Helt utrolig hvor hormonell jeg kan være.... blir verre og verre for hver gang tror jeg. Har allerede vært så sinna at det EKSPLODERER inni meg, men nå er jeg kjempeglad igjen. PSYCHO!

Nå baker jeg boller, kanelboller, m/vaniljekrem inni, og m/marsipan..... Ingen krem i sikte her heller, men det holder vel med alt det andre jeg har dytta inn i de stakkars bollene?

ny oppdatering jenter: Dag 38....ingen TR! Hva skjer ? Lurer på om jeg mistet sist syklus jeg, den var så merkelig. Det kan jo forklare hvorfor TR ikke har kommet enda... SUKK!!!!!!!!!! Negativ test i går om jeg ikke fikk fortalt det...

Back from work )

Makan til kjedelig dag! Har nesten ikke gjort en dritt utenom det mest nødvendige...

I kveld blir det vel å se litt film tenker jeg...eller kanskje burde vi ta en runde i sengehalmen sånn for sikkerhetsskyld?? Haha...

I morra blir det å nyte fridagen igjen :) Tenkte meg en tur på Tveitasenteret. Har jo "bare" bodd i leiligheten her et år nå, så kanskje snart på tide å få kjøpt den siste gardinstanga :)

Og så skal jeg ut og se på brudekjoler sammen med hun venninna mi igjen :) Skal se hun finner drømmekjolen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...