jonapona Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 ..hvordan er det med dere? Jeg føler at jeg holder på å sprekke! Og så lengter jeg sånn etter den lille gutten min! Sitter og kjenner etter tegn på at noe er i gang hele tiden, men har bare sterke kynnere... Kjenner at jeg nesten blir litt deppa. På den andre siden er vi jo veldig nærme nå, og innen 14 dager har vi dem her!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 nei, dette er ikke særlig kjekt lenger..... vondt og tungt. sitter også kjenner etter det minste tegn, men det ser dårlig ut. Hjelper heller ikke på motivasjoen at alle ringer/sms og spørr om det skjer noe..... og orker jeg ikke svare blir det jo bare ballade! Jeg vet jo at det er 14 dager igjen uansett, men jeg håper å slippe å måtte bli igangsatt.... La oss håpe at helgen blir begivelsesrik!!!
mamma2006? Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Heisan du. Begynner å bli ganske utålmodig ja. Har termin i dag, men fikk beskjed i jula om å ta det med ro for det så ut til at det kunne bli for tidlig fødsel. Så jeg har nu liksom på en måte gått å ventet siden da... Men i morgen skal jeg på årsfest med jobben, så kanskje jeg får danset den ut
jonapona Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 Ja, vi får satse på at det skjer noe de neste dagene! En legevenninne av meg sier at de fleste barn blir født mellom 2 dager før termin og 2 dager etter Her gikk akkurat slimproppen!! Det må vel være ett godt tegn??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hei igjen! aaah, nå ble jeg misunnelig... ikke sett noe til den berømte slimproppen jeg, ikke sett noe til noe ;-) Har kynnere, menssmerter og vondt, men ikke "nok" liksom.... Jeg har også fått beskjed om muligheter for for-tidlig-fødsel, vært sykemeldt siden desember, så jeg har også vært klar lenge. Det er selvfølgelig bra at det ikke skjedde noe alt for tidlig, men nå får det være nok :-) Føler meg litt lurt ja.....
tresse Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Ser det er flere med samme beskjed..Jeg fikk også beskjed om attn kom til å komme tidlig, de antok til meg attn kom i begynnelsen av januar...Hmm..jaja han er no inne enda! Håper jeg, og dere da!, slipper å vente så alt for lenge til!!! Skal på kino i kveld med samboern, kansje vi stikker på føden etterpå...**ønske,ønske**
Berma Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei!! har termin idag jeg også...sitter og kjenner etter alle tegn..får stadig vondere i korsryggen men d trenger jo ikke bety noenting og kynnere har jeg jo hatt sinnsykt mye av lenge...er ikke særlig motivert for å gå overtid..har hatt mye kynnere hele tiden så jeg har også fått høre at hun kommer tidlig men den gang ei...håper d skjer i helga med oss alle sammen, og at vi får passe lange ukompliserte fødsler!! lykke til
abc123 Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Jeg prøver å nyte denne tiden før babyen kommer så godt jeg kan, har ham jo her innen 14 dager uansett, og det er jo ikke lenge til!!! kjenner kun nedpress, ikke noe annet som tyder på snarlig fødsel, så regner med at det er en stund til noe skjer!
glad-mam Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Hei! Hadde også termin 16.2. og varierer veldig i humøret og motivasjonen her.... Lengter så etter å se babyen min og bli kjent med h*n og er samtidig veldig lei av å være tjukk og tung. Kjenner masse kynnere og noen som minner om rier - men er ikke skikkelige saker ennå - husker fra sist at det gjør veldig mye mer vondt enn det her..... Håper hver kveld at i natt skjer det, men nei da.... Vi får bare huske at belønningen er stor!! )
Rosenrød Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Hei, jeg hadde ikke termin i dag men for to dager siden. Er også passe lei nå- legen min ga meg også inntrykk av at h*n ville komme før termin. Skjønner ikke hvorfor de gir falske forhåpninger om dette?? Har en del kynnere, men gjør ikke noe vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå