Gå til innhold

Medsøstre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare surrer om dagen!!

Det er akkurat som om hodet mitt ikke sitter fast i kroppen min lengre!

Innen jeg har forflyttet meg fra et rom til et annet har jeg glemt hva det var jeg skulle og at jeg skulle noe i det hele tatt!!

Først når jeg går tilbake dit jeg kom fra oppdager jeg at jeg var midt oppi noe og blir heeeelt oppgitt over meg selv...

Var surrete før jeg ble gravid også, men nå tar det litt av her..

Noen som har det litt tåkete om dagen??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må nok bare skrive under jeg og si amen:P

Skrevet

Halla!

Hva var det jeg skulle svare på igjen..??

He he Vett akkuratt hvordan du har det ja.. Kan sitte i opp til ett minutt og være helt sikker på at det var ett eller aent jeg skulle gjøre.. men må bare gi opp. Så kommer det 10 min seinere. FRUSTRERENDE!!

Bare jeg ikke glemmer å hente guttungen i barnehagen i dag da.. det er jo helg...

Tji hi!

Skrevet

Ha,ha:)

Godt å høre at vi er fler!!

Hvordan blir dette når ammetåka inntar hverdagen...tør jeg ikke tenke på, nei:)

Sett mobilen på alarm klokka 16, så husker du barnehagen...må jeg gjøre og...hahahhaha:))

Skrevet

Hehe, ja det er sånn. Jeg sliter med å finne ordene jeg skal si. Meeeget pinlig. Sånn der... eh hjelp meg litt her... sånn eh.... hva var det jeg skulle si...

Nei det er helt forferdelig! man virker jo passe hjernedød...

Skrevet

Kjenner til den ja ;) men hvis det er kroppen som forbereder seg til ammetåka så tror jeg de rundt oss har noen laaange mnd foran seg ;)

Skrevet

Og det blir ikke så stor forskjell på "tåkene" når babyen kommer;) man går litt på autopilot da:)

Skrevet

Å så trygt at dette er normalt... Hadde til og med glemt at vi skal være barnevakt i kveld.. godt at mannen min minnet meg på det før moren til barnet gjorde det. Surr surr surr, og med hodepine på toppen går det trill rundt her!)

Skrevet

hehe..jeg må si jeg kjenner meg igjen i dette..

Skrevet

åååja, denne signerer jeg!!

hehe, mannen min er hjemme fra skottland om dagen, han bare ler. jeg kan omtrent stå og stirre ned i oppvaskmaskina og ikke helt skjønne hva jeg drev med....

Skrevet

He,he!! Ja, det er en klassiker!..nei, dette var deilig å få bekreftet!! Begynte seriøst å lure litt på meg selv:)

Måtte le litt av deg nå, VinterSol:) Som om jeg skulle skrevet det selv:)

Skrevet

Er helt i tåka jeg oxo..gikk lenge i tåka etter jeg fikk 1 mann..så blir vell gående i tåke ganske lang tid fremover..glemmermye..må skrive huskelister så jeg husker viktige ting som møter,medisin osv..blir skremt jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...