Gå til innhold

Da blir det ny baby igjen :-)


Jordbærjenta 72

Anbefalte innlegg

Termin ca 20 oktober - gleder meg! Håper det ikke blir altfor slitsomt da - lillegutt blir ca 1 år og 3 mnd når lillegull kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Gratulerer! Jeg har også lyst på en til snart, lykke til, det går sikkert fint. Søstra mi har 1,5 år mellom sine og syntes det var slitsomt en stund, men har hatt mye glede av at de er tette, de har alltid hatt en å leke med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Håper også på en til snart, men håper ikke det blir før på nyåret 2008... hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye! Vi har også lyst på to tette, men jeg har lyst å jobbe litt først - jeg var sykemeldt en god del i svangerskapet, så jeg savner kollegaene mine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, det var koselig å høre! Lykke til, det går nok kjempe bra skal du se, og tenk hvor mye glede de får av hverandre når de blir litt eldre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Blir sikkert flott med så tette unger - det er halvannet år mellom meg og lillebroren min, og vi har alltid hatt glede av det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Vi har planer om det samme, men på grunn av at vi må gjennom inseminasjon i Danmark (vi er to mammaer), så er vi usikre på om jeg kan begynne prosessen igjen ennå. Jeg ammer, men har for lengst fått igjen mensen med en relativt stabil syklus. Ammet du da du ble gravid, og hvor ofte ammet du i så fall i løpeet av døgnet? Har jo hørt at det nedsetter fruktbarheten - men det er kanskje bare ved fullamming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sluttet med amming da jeg ble gravid. Lillegutt hadde lagt på seg litt for lite tidligere og måtte begynne med tillegg i flaske og etter dette ville han helst ha flaske. Ammet i tillegg til sånn ca jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...