Gå til innhold

Mammatreff på kvelden uten de små?

Anbefalte innlegg

Jeg har litt lyst til å ta en tur ut snart, jeg. Det vil si ut og ta en øl, uten barn. :) Har en veldig flink pappa som gjerne er hjemme alene med vesla i noen timer. Er det flere som kunne tenke seg dette? Trenger jo ikke å bli lenge.

Fortsetter under...

ååå... gosj.. jeg er kanskje fæl nå som vil det, i og med at frøkna bare er litt over 2 mnd, dere andre har jo mye mer grunn til å ville det :-) Jeg har hvertfall veldig lyst på en frikveld, eneste er at snuppa ikke vil ta flaske :-( Men kanskje jeg kunne lurt meg ut i de tre timene det er mellom stell.. hehe... ;)

Meg og lille Live!

Da er i alle fall jeg fæl, for jeg var ute og lufta meg litt da snuppa var 5 uker. Ble ikke borte mer enn to timer, men det var det som skulle til for meg. På det tidspunktet tok hun riktignok flaske, så det var greit.

Dogde:

Aha... da kan jeg med god samvittighet si høyt og tydelig, ja det vil jeg gjerne! Hehe... fint det er andre som har behovet, og ikke bare meg ;) Blir til tider små tussete av bare å prate med babyen ;) Det er koselig altså... men man blir liksom litt ensformig av for mye,, heeeeiiiaaa... tiiiiiteeiii... ;)

• 2 uker senere...

Annonse

JAAAAAAAAAAAA!!! :-)

Neida, har ikke behov for litt voksentid, jeg nei.....

Håper jeg snart kommer meg avgårde på treff med de små også, men med to blir alt litt kronglete. Pluss at vi bare har hatt en bil i det siste, og den må gubben ha på jobb. Men nå har "konebilen" (dvs den gubben må bruke!) vært på verksted og er atter frisk og rask!

Men, altså, blir gjerne med på kveldstreff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...