Mammen_te_Hallvard Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 føler meg meir som ei mjølkekyr enn eit menneske for tida... gutten min drikk mjølk te alle måltid er berre 3 månedar, m han klarar ikkje å tømme puppen..slik at den blir mjuk...d må eg gjer med pumpe...å då blir d lett 150-250 ml per amming. blir snart sprø...d er ikkje kjekt å ha i overflod heller... veit at ein ikkje skal pumpe for å få ned produksjonen...m eg hadde no godt av med min død...vist eg ikkje hadde fått tømt mj...orka ikkje å gå me spreng. no er det slik at me skal i eit selskap så guten ikkje skal vere me i, han skal ha barnevakt...å då må eg no pumpe mg...m kor mykje blir d da??? må sei at gutten min er STOR veg 9 kg å er 60 cm..er som sakt 3 månadar...tur d er pga melkemengda mi han er så stor eg
Expat Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hvorfor tømmer du etterpå? Den skal bli like myk, ikke bløt. Du kan forsøke å drikke en del peppermyntete eller LITT salviete (forsiktig frem med den sistnevnte)... En kopp til dagen kanskje.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 17. februar 2007 #4 Skrevet 17. februar 2007 jeg hadde mye spreng de første mnd, viss du klarer å holde ut og bare lette på trykket så vil det regulere seg etter ei lita uke! Gjorde iallfall det hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå