ღventer på lykkelitenღ Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hvor lenge har dere brukt det og hva med bivirkningene?
*meg&gull* Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har gått på pergo i 2 syklusser nå, og merker ikke så mye til bivirkninger, bortsett fra litt "heteslag", og veeeldige humørsvingninger... ifølge sammbo...hehe.. Men får el av de, så klager ikke;) Lykke til til deg:)
mamman til snupp Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg skal også begynne med pergo ved neste syklus..så dette lurer jeg også på!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 jeg merket at jeg ble varmere på en måte, fikk heteslag om natta da jeg sku sove,kjempe praktisk=( *not* også mye vondere el smerter, de var helt annerledes enn det jeg er vant med..også ble jeg våtere...hmz ja det var det...
Trine 77 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har vært gjennom 4 kurer og fått mye vann i kroppen og det igjen har medført en vektøkning på 4 -5 kg. Ikke gøy.Er veldig usikker på hva jeg kan gjøre eller bruke for å få vekk vannet. Ønsker jo fremdels å bli gravid. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå