Håperjo Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg vil gjerne bli mamma en gang til. Har prøvd lenge nå, og hadde en SA før sommeren. Vil vi lykkes i å få flere barn? Føler meg oppgitt og lei nå. Og blir det noen utenlandsreise dette året? Jeg er 70-modell, født 22\7. På forhånd takk!
Gjest Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 He ifikk så mye inn på deg her om dagen men turte ikke å blande meg inn i innlegget...det var til en annen...nå ser jeg ikke noe...håper det er andre som kan se på deg...klem
Håperjo Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2007 Jeg skjønner ikke helt hva du mener nå, men takk iallefall for at du prøvde. Håper noen kan se på meg snart, har spurt flere ganger i det siste - men ikke fått svar.
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #5 Skrevet 19. februar 2007 Hei...noen ganger får jeg bilder av brukere uten at dem har spurt meg. Da synes jeg det er litt frekt å blande meg inn i en tråd og fortelle at jeg så det og det... Du er en åpen person ser jeg...ser ei tulle...barn fra før?
Håperjo Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2007 Kult at du var inne akkurat nå! Ja - har en datter fra før, men ønsker altså ett barn til. Jeg håper jeg er en åpen person. Har alltid trodd jeg var lukket, men innser nå at jeg trolig ikke er det?
Gjest Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 tror du blir ei jente mamma jeg...ser i alle fall ei tulle til...
Håperjo Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2007 Det hadde vært fantastisk! Tusen takk for at du tok deg tid til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå