Gå til innhold

Alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er slutt mellom meg å kjæresten... Er det noen fler som er alene om dette? Trenger litt gode råd nå, føler meg helt hjelpesløs!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre da! Alt blir jo omtrent dobbelt så vanskelig og når man går gravid...

Jeg og mannen min har vært fra hverandre (før vi fikk barn) i noen korte perioder, og vi har snakket veldig mye om hva vi ville gjordt dersom vi kom til å gå fra hverandre når det er barn inni bildet. Ikke at det blir det samme å snakke om det , for vi skal være sammen for evig og alltid, men det vi har blitt enige om er at vi måtte gjøre det som er best for barna!

Har endel i familien med barn som har gått fra hverandre og i noen av tilfellene klarer ikke foreldrene å samarbeide om barna og den ene foreldren sitter med alt ansvaret og barna skyves hit og dit...

Håper at du og eksen klarer å stå sammen for den lille i magen din, dele gleder og sorger, det praktiske og det som går på oppdragelse. Det er tross alt barnet som er det viktigste!

Håper og at du har noen som kan støtte deg nå som du har det tungt, graviditet er ikke noe man ufrivillig skulle måtte gå gjennom alene!!!

Lykke til, håper det ordner seg for deg og at du får en fin graviditet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...