Gå til innhold

Har en rævva dag.... (syte innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste dagene hatt forferdelige stikkinger nederst i magen og underlivet. Også blitt kvalm når dette har stått på. Forstår at det er babyen som presser seg nedover og dette er helt normalt. Har også mange kynnere. Også normalt. Har høy puls men det har jeg hatt i de siste ukene og bt var normalt selv om pulsen var høy. Men etter en jævlig natt med stikkinger, kynnere og litt hodepine bestemte jeg meg for å ringe jordmor for å spørre om dette. Og joda ganske riktig er det normalt alt det der.... men hun sa jeg kunne ta en tur i ettermiddag bare sånn for å sjekke. Takket ja til det.

Etter jeg la på så rant tårene i strie strømmer og jeg skjønner ikke hvorfor.... klarer ikke å stoppe . Ringte sambo som beroliget meg, men jeg klarer fortsatt ikke å stoppe å grine.. Er nå redd for at det skal bare bli griningen til jordmoren uten at jeg klarer å forklare alt. huff. ble skikkelig syte innlegg dette uten mening..Men godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off da, skjønner at du blir litt fortvilet, det er jo så lett for at tårene renner når man er gravid også... Tenk på at det er greit å få sjekket opp i saker og ting, heller sjekke en gang for mye enn en gang for lite... Syns du skal ta med deg samboeren din, jeg, og hvis du skulle begynne å grine hos jm så har du i hvert fall en som kan prøve å forklare for deg, pluss at det er godt å ha en hånd å holde i... Opp med kjaken! :o)

Skrevet

Heisann!

Ikke artig å ha det slik nei! Og jeg syns du bare skal slippe tårene løs. Sikkert godt for deg bare snakke med jordmor og slippe noen tårer og.

Det kan hjelpe å bare å få den oppmerksomheten! (har hatt det slik litt tidligere iforhold til ribbeinsbrudd, og da hjalp det med tårer og en sjekk at alt er iorden)

Håper det går bra med deg, prøv å hvile deg litt!

klem

Skrevet

Alle trenger å syte litt innimellom. Så kom med det :) Bedre å få det ut, enn å prøve å holde det inne (ikke så lett nå om dagen....)

Det er ikke noe godt å ikke få sove, og ha vondt,- selv om det er aldri så normalt for oss hormonelle gravide...

Håper du får det bedre etter at du har vært hos jm. Prøv å puste, så får du nok forklart til henne hvordan du har det.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar og oppmuntringer. det hjelper godt. Hormonene tar helt overhånd om dagen.

Skrevet

Havnet på legevakta igår, da jeg hadde vondt i magen. Ble redd for SV-forgiftning, å mannen min pakket meg i bilen, å dro. Møtte opp der forgrått og grimete i ansiktet, var så skamfull att:) Så kommer det først en råpen lege, også en til som ville høre fosterlyden. Var helt ville. Å der lå jeg å snufset...AAARRRGGGHHHH...håper aldri jeg treffer dem igjen!!!!!!!!!! Så vet hvordan det er, er ikke noe siplus til vanlig:)

Skrevet

Ja det er akkurat det.. synes det er flaut å storgrine sånn.. huff men de er vel vant til det.

Håper du er bedre form i dag:)

Skrevet

Huff, det er ikke like greit bestandig. Men du må huske på at jordmor er en omsorgsperson som skjønner veldig godt at det blir litt mye for oss gravide innimellom og at det er helt naturlig at tårene kommer. Hun skal være der for å trøste og hjelpe deg, så ikke vær redd for at det skal komme noen tårer. Mye bedre å gråte en skvett og få det ut når man er sliten og lei!

Lykke til, håper du føler deg bedre etter hvert! :-)

*klem*

Skrevet

Men det e jo grett å få det ut ,-grin hvis du har behov for det.

De fleste skjønne at vi gravide e vældi hormonell ,-å at det røyne på inni mellom.Spesielt jordmor skjønne det:)

Det går så bra,så føl du dæ mye bedre ætterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...