mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 hei var jo så heldig å få komme å titte på tulla i går, mamma som foreslo en ul( hun er jordmoren min for dere som ikke vet) siden vi så litt lite på målene sist. åhhhh vi vekket henne, hun gjespet og strekte på seg... lette febrilskt etter fingre å putte i munnen og lå med armene opp mot hodet...*litt små rørt* d som var morro var at hun har akkurat sånne lepper som meg( litt store, kaller de brekkelepper som ligger i slekta til pappa:) og nesa til familien til samboeren..hihi ul termin er 4 juli.. og tulla vokser og har d helt bra:) nå har vi fått bekrefta 99% sikkert jente(morro da vi har en gutt fra før) tenker på navn da..mamma fortalte at min oldemor i sverige het: matilda..åhhh liker d navnet. så nå er favoritten: mathilda emilie mina hmm..vanskelig men vi har enda litt tid å tenke og gruble. ha en fin dag:) klem
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Åå, så heldig du er da!! Vurderer en 3D, jeg..gøy når man har muligheten.. Ellers synes jeg Mathilda og Mina er to vakre navn..er litt fan av de navnene som ikke annenhvert barn heter.. Ha en fin dag du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå