Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har lurt noen ganger på om jeg har kjent noe veldig svakt, men er ikke sikker. Er nå i uke 18 og siden jeg har vært gravid før så burde jeg egentlig ha kjent noe nå ikke sant? Har en ekkel følelse inne i meg. Skal på UL på tirsdag... Men sist tok det også lang tid før jeg kjente bevegelse første gang. Tror jeg var over uke 20 og egentlig kjente jeg aldri sparkene kraftig. Kanskje jeg har lite følelser i magen min...
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 hei prøv å ikke bekymre deg, jeg også var veldig bekymret i uke 18..selv om jeg kjente litt liv noen dager så plutselig var d en laaaaaaaaaaaaaaaang periode over noen dager jeg nesten ikke kjente noe, så plutselig i uke 20 begynte jeg å kjenne sparkene tydelig:)om du er veldig bekymret så får du riige legekontoret/jormor å få kommet å lytte pp hjertet..er ikke meninga at du skal gå å være bekymret, og de skal ta deg på alvor. lykke til, alt er sikkert i sin skjønnesteorden:)
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Det er ingen grunn til bekymring. Det at du har vært gravid før betyr bare at du kjenner igjen bevegelsene til barnet og ikke mistolker det for å være luft o.l. Det betyr ikke at barnet begynner å bevege seg tidligere! Alt mellom uke 14 og 24 er helt normalt, også har du noen som kjenner det enda tidligere eller enda senere! Lykke til på UL, det går sikkert bra skal du se!
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Ps. hvor morkaken er plassert kan også påvirke hvor tidlig du kjenner liv!
tina 79:) Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg var hos JM på ABC på onsdag, og hun presiserte under den samtalen at hvis jeg noen gang var i tvil om alt var ok med den lille i magen, så skulle jeg ta kontakt med dem uansett. Nå er jeg riktignok i uke 25, vet ikke hva de mener når man er i uke 18, men hun sa at jeg skulle følge godt med på alle tegn til liv, og si ifra med en gang hvis jeg følte at noe var annerledes. Det er aldri dumt å ringe hvis du er i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå