Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Ja i dag er det voldsomt så jeg springer på do (unnskyld detaljene!) Vanligvis er jeg å bommelommer annahver dag (vanligvis når jeg er gravid) og i dag skal det ikke mer til enn litt mat, så må jeg springe på do. Forresten ganske behagelig det! Å ikke være så oppfylt i magen mener jeg! Hehe.
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 skulle ønske jeg hadde det sånn ja...=) men må ty til hjelpemiddler bare for å få av meg litt...ikke har mage en gang, bare treeeeeeeeg.hihi
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Veldig gøy at jeg så dette innlegget akkurat nå! Jeg har ikke vært skikkelig på do på mange, mange dager, bare halvveis. Så når jeg i dag stod opp så tenkte jeg at nå skal jeg ta en dulcolax stikkpille for å få igang systemet! Det tok ikke lang tid før magen begynte å romle noe alvorlig, og resultatet ble deretter, herregud, jeg trodde magesekken skulle bli med ut!!! Fikk litt vondt i magen etterpå,men får håpe at babyen har det bra.... Hovedpoenget er at jeg veide meg før og etter doreisen, det var en forskjell på 700gram, ergo, her var det mye som var spart opp!! Føler meg mye lettere nå ;-)) Unnskyld detaljene, men jeg syntes det var litt festlig!! Ha en god dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå