Gå til innhold

Dere som har flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Levde dere likt i svangerskapene? -tenker på kosthold og mosjon..

og var vekten på barna noe lunde lik?

Jeg har 2 fra før, levde veldig forsjellig, mye snop og lite trening i det ene, og ingen snop og masse trening i det andre..ved fødselen skiltes de med 20 gr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn fra før og det er en av hver. Levde nok ganske så likt men "fyste" på forskjellig å spise. Men med den første jobbet jeg fult helt frem og nr 2 satt jeg hjemme hele tiden. Hadde da sterk bekkenløsning. Jeg venter nr 3 i april og denne gangen er det i full jobb igjen og jeg lever ganske likt som før. Men ingen svangerskap er like så det går liksom ikke helt å sammen ligne dem.

Lykke til med ditt. Mine veide nesten 4 kg på føste og 3400 på andre. Gikk over begge gangene.

Skrevet

Gutten min var 3210g ved fødselen, og jenta mi var 3350g. Levde likt med begge to..og lever ganske likt oxo denne gangen. Vi har et normalt og variert kosthold, og av "diller" jeg har hatt kan jeg nevne: eplenektar, kålrabi og skive med ovnsbakt leverpostei. Har heldigvis vært spart for usunne "diller":) Snop, digg og brus er hos oss forbeholdt helger. Ble ganske strenge på det etter at vi fikk barn...

Skrevet

Begge mine barn er forressten kommet litt før tiden, 9 og 16 dager før termin...regner med at denne oxo kommer litt før. Er i uke 31:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...