Gå til innhold

Juni: Til dere med store juni babyer:)


hAndy

Anbefalte innlegg

Vi har en stor plugg som nærmer seg 11 kilo..

 

Han kryper ikke helt ennå. Bare åler seg og sparker fra. Han sitter også ganske ustødig..

 

Noen som har det annerledes? bynt å reise seg, støtte seg til ting, krype osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias var 9580 gram på 6 mnd kontrollen (da var han ca. 6mnd og 1 uke gammel) vet ikke hva han veier nå men regner med det har steget over 10 kg...:) Han har vært veldig tidlig ute hele veien med "fysiske ting", men det er en gutt på barsel gruppa som ligger litt i overkant av vekta til Mathias og er mer rolig og "bedagelig":) Vet ikke om vekta har noe å si jeg?!? Alle er jo forskjellige uansett og tar ting i sitt eget tempo mener jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isaac var 10850 da han var 7 mnd han reiser seg. kryper og er nå begynt å gå langs med ting.....han er snar også..kan ikke sitte i et sekund før an er å finne på noe rampestreker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linus veide 10kilo og var 77cm på 7mnd kontrollen.Nå som han er over 8mnd vet jeg ikke hva han veier,men ikke sitter han helt selv og ikke krabber,men når han ligger på ryggen så aker han se bakover slik at vi finner han overalt på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten her var 8800 g da han var 5 1/2 måned, for over to måneder siden. En grovmåling på badevekta for ei stund siden, viste at han var ca 9500 g. Jeg regner med han er mellom 9,5 og 10 kg når han blir 8 måneder den 26. februar.

 

Han åler ikke, sitter ikke, og reiser seg selvsagt ikke heller. Han har derimot et stort repertoar av rulleteknikker! Og så roterer han rundt og rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten her var 10145 på 6mnd kontr,skal på 8mnd kontr i morg,blir spennende, etter badevekten er han rundt 12kg. Hopper over 7mnd kontr her.

 

Han sitter seg ikke opp men åler seg bra rundt på gulvet bakover og i sirkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...