Gå til innhold

skal på ny ul på gyn nå - tror jeg får en bekreftelse på abort


Feliz31

Anbefalte innlegg

jeg har vært endel aktiv her inne de siste dagene ifht blødninger og slike dumme ting! Blødningene mine har bare økt, til tross for at vi fikk se et hjerte som banket på ul på onsdag. Skal på ny ul nå i kl 1030 tiden, for å sjekke, og jeg forbereder meg på at det har gått galt. Men, har et ørlite håp om en gladmelding også da..... holder dere oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ønsker deg masse lykke til....vetr hvordan du har det...akkurat vært igjennom d selv....xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx gingre og tær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ånei...no ble eg lei meg.. leste jo om deg at alt va gått fint på UL sist..

uff, håper du får en like god opplevelse denne gangen også.

 

tenke på deg og xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxfingre for at alt står bra til med den lille!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du først sett hjertet slå skal jo oddsen være gode da. Satser på det inntil det motsatte er bevist!

 

*krysse alt*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja damer. Da var dette kapittelet ferdig. Ul viste absloutt ingenting!! Legen lurte på om jeg hadde merket at noe hadde kommet , noe jeg ikke har. De sjekket grundig, tok test ved livmorhalsen og alt,og det var ingen tegn til graviditet. hun ville ha meg tilbake på dobbelkontroll om en uke, bare får å få det 100 % bekreftet. Tok blodprøve nå for å måle hcg, og det må jeg igjen om en uke også. Dumt når det bare er to dager siden det ble påvist hjerteaktivitet.. Rart også, og det syntes legen nå også. Oddsen er jo straks mye bedre da egentlig..

 

For å være helt ærlige med dere, er jeg egentlig litt lettet. Jeg har hatt en vemmelig magefølelse på dette, og det er egentlig greit å få det bekreftet. Selvfølgelig er jeg lei meg, men har liksom brukt disse blod dagene på å "sørge" allerede.

 

Så takk for meg, takk for støtte fra dere her inne, stå på videre, det 1 trimesteret er det abolsutt verste ifht bekymringer og slikt, men det går jo som regel veldig bra med de aller fleste!!

 

håper at jeg kommer inn hit igjen når dere er over i andre evt tredje trimester. vi prøver igjen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!! Ble lei meg nå på dine vegne, Det var skikkelig trist å høre at det gikk galt for deg. Kan ikke forestille meg hvordan det må føles. Du får ta vare på deg selv og din kjæreste også krysser jeg fingre og tær for at vi får se deg her inne igjen om ikke så altfor lenge.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, d va trist å høre..

håpte d ville gå bra denne gange og eg..

 

satser på du e her inne igjen om ikkje så altfor lenge.

 

ta godt vare på deg sjøl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 8 uker på vei. Men har også opplevd en MA i uke 22, og det er en helt annen opplevelse og derfor gjør det at jeg også har et sammenligningsgrunnlag ifht smerte terskelen vedr abort..

Men trist er det uansett, utrolig hvor raskt man klarer å venne seg til tanken og lage forventinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit. Føler med deg!

Håper du blir gravid igjen fort!

Takker for alle innspill du gav - det hjalp meg!!!

Lykke til Feliz30

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI!!!

Først og fremst må jeg bare si at jeg føler med deg... Jeg er vel en av de som kan forstå hvordan du har det nå, siden jeg har opplevd dette en del ganger...

Har ikke så mange trøstende ord, men syns det er viktig at du holder motet oppe(";) , selv om det ikke er like lett (jeg vet)... Tenk positve tanker så går det nok bra skal du se...

Etter 4 sa, er vi nå gravid på nytt igjen, men jeg klarer ikke helt å glede meg enda før jeg har vært på ul...

 

Du skal se det ordner seg :)

Masse lykke til, og håper det går bra med deg....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig leit å høre, håper du klarer deg gjennom denne tida som kommer!

Selv har jeg vel fått et svar fra legen min om at det jeg hadde i magen min sannsynligvis er borte...skal ta blodprøve på mandag. men en liten gladmld til meg selv er at nå blir jeg tatt på alvor, og skal en gang i den nærmeste fremtid gjennom en utredelse for å se om det er noe galt med min kropp iom har mistet tre ganger (på et halvt år)!

 

Håper vi sees her igjen om ikke så alt for lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det var leit.

jeg håper du får en ny liten spire snart, som sitter som banken!

 

Får du noen forklaring på hva somhar skjedd, skriv det inn her da, merkelig at de bare plutselig ikke finner noe som helst!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til videre, får håpe at du blir tatt på alvor og at du til slutt får en spire som sitter du også! stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære damer. Mange takk for at dere har svart meg, og gitt meg oppmuntringer. Setter veldig pris på det. Masse lykke til videre dere alle!

 

Nå skal jeg dra på en ukes feire, så da blir dere iallefall kvitt meg i den uken, men kommer sterkere tilbake som prøver igjen :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...