Selene Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 På mandag fikk hadde lille snuppa time hos en homeopat. Hun er snart 8 mnd og er ett mareritt å legge. Må bysses eller ammes i søvn, eller så må jeg legge meg med henne for at hun skal sovne. Jeg var helt frynsete i kantene og skrikekur var ikke noe jeg orket å begynne med.Hun står nemlig i sengen og skriker til hun kaster opp hvis hun blir sint. Fikk tips om homeopat og tenkte at det skader ikke å forsøke. Dro dit, svarte på masse spørsmål og fikk med noen små sukkerpiller som skulle løses opp i vann og gis med t-skje i 3 dager. Mandags kveld var veldig rolig, hun sovnet som en sten og sov godt hele natten. Tirsdags kveld var ett mareritt, verre enn noen gang og det sa homeopaten at kunne skje. Onsdag kveld ble mye bedre. Og i går kunne jeg faktisk legge henne i sengen våken og hun sovnet av seg selv... phuuuuu... nesten så jeg ikke tør å juble helt enda. Hun våknet ett par ganger og fikk vann, men sovnet igjen etterpå. Krysser fingrene og håper det holder )
Dalli Skrevet 18. februar 2007 #2 Skrevet 18. februar 2007 Vi har også hatt gode resultat av homeopat behandling for søvnproblemer! Håper det varer!
terten Skrevet 20. februar 2007 #3 Skrevet 20. februar 2007 HAr dere da kun hatt problemer med å leggge ? Jeg har problemer med at han våkner veldig tidlig om morgenen og at vi ikke klarer å få han til å sove igjen selvom han ike er uthvilt.. Min gutt er 18 mnd
Dalli Skrevet 20. februar 2007 #4 Skrevet 20. februar 2007 Vi hadde problemer med våkninger om natten og lengre våkenperioder på 2-3 timer fra klokken 1-2 og utover, så du kan jo si at han våknet tidlig... Leggingen har alltid gått fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå