tyr 73 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Noen med erfaringer.. Har kjøpt men er usikker på om jeg skal gi henne det nå. Hun liker seg godt på kjøkkenet både hjemme og i bhg. Leker masse med dukker, og prøver gjerne å gi dukken mat når hun selv spiser.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 For liten nei. Jenta mi på 14 mnd har et lekekjøkken (fra storesøster) og hun synes det er gøy og lukke opp og igjen komfyren, trykke på knapper, putte ting i komfyren etc. Så jeg hadde gitt det
Nickeguri Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jenta mi fikk lekekjøkken til jul, og da var hun 17 mnd. Hun leker ganske mye med det. Hun snurrer rundt på vaskemaskinen, putter ting inn og ut av vaskemaskinen og kjøleskapet etc. Hun tar også med seg tallerkener etc bort til bordet sitt og later som om hun spiser. Av og til få dukkene mat. Jeg har også venner med barn på samme alder som leker med lekekjøkken. Du kan jo forsøke, og viser hun ikke interesse nå, så kan du jo legge det bort en stund, og så ta det fram igjen.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Hun er nok ikke for liten med tanke på interesse. Min gutt hadde nok lik et leke kjøkken veeldig godt, for han er utrolig glad i å være med å holde på på kjøkkenet og lage mat. Meen du må være forsiktig med tanke på små deler. For dersom det er et sånt kjøkken med kjøkkenutstyr, vet jeg at delene på disse kan løsne, og ungen kan få de i halsen. Noe som selvølgelig er livsfarlig! Hørte nettopp om et tilfelle her inne ang. dette. De er vell fra 3 år og oppover, ikke sant?
lowe Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Neida. Hun kommer sikkert til å ha stor glede av det. Snuppa mi fikk et til jul,og hun stoooorkoser seg når hun kan "lage" mat til oss:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Snuppa mi på 17 mnd eeeeelsker lekekjøkkenet sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå