Gå til innhold

Symptomer som forsvinner...


tinemor82

Anbefalte innlegg

Noen som har mistet symptomer ganske tidlig i svangerskapet? (uten at noe er galt)

F.eks. Magemurringer kommer sjeldnere, oppblåst mage forsvinner, sjeldnere ryggvondt osv?

 

Er fortsatt usikker på om jeg faktisk er gravid, tester har vist positivt og negativt, men ingen tegn til tr. Har som dere kanskje skjønner hatt alle symptomene som skrevet over, men sjeldnere vindt i mage nå, ikke oppblåst mer, men har litt smerter i rygg, svimmel+skallebank, annerledes smak i munn til tider, småforandringer på brystvortene, økt utflodmengde. Likevel føler jeg liksom at en del symptomer har forsvunnet. Har ikke blødd etter at de forsvant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags tester har du brukt? Har vært borti det samme selv... Positiv CB negativ billig-test. Blir litt forvirra da, ja :-( Fikk beskjed herfra at man skulle stole på cb, men man blir jo engstelig alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 og kjenner nesten ingen symptomer lenger.. har ikke kjent så mye i det hele tatt egentlig, bare litt tappet for energi og litt småuggen på morningene. Men i går og idag, har jeg like mye energi som før... er helt uvirkelig at jeg faktisk er gravid. kan ikke helt tro det..

Blødde litt for 3 dager siden, men var bare på morgenen. ringte lege, men fikk bare beskjed om å ligge rolig på sofaen... ikke fikk jeg ultralyd heller, fordi det var ingenting de kunne gjøre så tidlig uansett.

Så jeg bare håper at alt er i orden, og at symptomene har avtatt.. meget tidlig..

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Testopplegget mitt har sett slik ut:

1) negativ CB

2) usikker CB (syns jeg så en svaaksvaak strek, måtte vippe veldig på staven for å klare å skimte den. Bittelitt tydeligere etter en stund, men det var jo etter 10 min, derfor regner jeg denne som negativ)

3)Negativ QR (dagen etter for å sjekke ekstra)

4) positiv CB (ikke tvil i mitt sinn. Ikke like sterk strek som kontrollstreken, men det var en strek der)

5) negativ CB (denne tror jeg at jeg tissa litt høyt på. Det blå fløt litt utover, derfor litt usikker på om den er helt riktig, men regner den som negativ)

6) Negativ hos legen (men dette var ikke morgenurin)

 

Det er gangen hittil. Var på rutinesjekk hos gyn 8.feb. Der tok han innvendig UL, men han sa det uansett var for tidlig å se noe. Han sa det ikke lå noe egg klart, så han regna med jeg hadde hatt el.

 

Ellers er saken den at jeg slutta på pilla 29.desember, fikk tr på besøk 1. januar, ikke sett henne siden. (hatt et par dager innimellom med lyserosa, men ikke etter den klart positive testen) Vet sykluser kan være på bærtur, så er vel kanskje det min er. Har likevel følt meg gravid en stund, inntil for 5 dager siden. Da forsvant litt av symptomene (noen kommer og går da, men kan jo like gjerne være kroppen min som bare er litt svimmel osv) Jaja, detta skal ikke være lett!!!!! Hvis jeg ikke er gravid, kan ikke da bare den hersens tanta komme!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok du da blodprøve hos legen eller vanlig test? Det er jo rart at man får pos test da, kanskje du hadde el litt senere og det er det som gjør at det ikke slår ut enda? Så lenge ikke tr er der, så er det jo håp da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vanlig urintest. Spurte om å få ta blodprøve, men det fikk jeg ikke:( (aner ikke hvorfor, hun sa bare at "nei, det blir urintest") Det var det hun sa til meg også. "Vent 2 - 4 uker med å teste igjen du, hvis du ikke har fått menstruasjon igjen. Det kan være du produserer Hcg sent". Tålmodighet er en prøve. Var der på mandag (var lørdag morgen testen var positiv. Sa høyt til meg selv at hvis denne er positiv skal jeg ikke drikke i kveld. Er den negativ tar jeg meg litt. Det er så mange som begynner å lure vet du) Og den ble jo positiv!! Ergo ikke noe alkohol på meg. Kanskje det var skjebnen...

 

Har bestemt meg for ikke å teste før lørdag 24. nå. Det er lenge til det.. Lever i håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør det samme som deg jeg nå :-) Venter en stund før jeg tester på nytt :-) Testet pos på søndag med cb, så da kjøper jeg nye cb og tester på nytt om en ukes tid, men det er leeeeeenge å vente, blir jo helt sinnsyk :))

 

Men har hatt rare sykluser tidligere jeg å , så er gått mulig vi to er i den samme klubben :) Men til oppmuntring; jeg leste her ett sted at man skal stole på cb. Så om man har fått pos test og testen er riktig uttført og alt er bare solskinn, så er vi gravide :) Må bare få litt fart i disse ufattelig treige kroppene.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, har du ikke testet en gang til etter du har testet positivt en gang? Du verden ;)

 

Har du gått lenge uten prev? Prøvd lenge?

Og har du noen symptomer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det har jeg vetu :-) Er ikke såå flink se! Jeg testet samme dag og dagen etter med tester fra billig tester, men de var neg. Så jeg er litt forvirret :-/

 

Men nå er det jo fire dager siden jeg skulle hatt mensen, og hun har ikke kommet. Ikke har jeg noen følelse på at hun kommer heller, for jeg pleier å merke det når hun melder seg ;-)

 

Hadde vel prøvd i en fire mnds tid, tenker jeg, før det klaffa. Men har gått uten prev en stund før det, men da var jeg ikke sånn veldig prøver. Hadde bare vært glad hvis det ble treff, liksom :-) Hva med deg?

 

Ellers merker jeg fint lite. Merket mer før jeg ventet tr enn jeg har merket de siste dagene. Da var det litt stikkinger og ømt der nede, men nå føles det bare ut som jeg akkurat er ferdig med mensen, egentlig. Helt okei. Skulle virkelig ønske at jeg følte mer, sånn at jeg hadde mer å feste grepet i :-) Men det er jo fremdeles tidlig, det kommer forhåpentligvis etterhvert. Men jeg har vært litt uggen da, men det trodde jeg bare var vanlig omgangssyke. Men det kommer å går i små perioder, så nå vet jeg ikke helt lengre.

 

Du da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1pp dette, så ikke så erfaren i gamet. Tatt alt på feelinga denne mnd, ikke tatt el-tester eller noe. Prøvd å sjekke livmortappen litt, men den sa meg lite igrunn :)

 

Akkurat nå sitter jeg med skallebank og er litt småsvimmel. Hatt det sånn en stund, men det kan godt være dette kommer av en virusinfeksjon. Korsryggen er vel den jeg har kjent mest kontinuerlig. Magen var oppblåst, bra nå. Hatt småvondt + murringer i magen, men disse er omtrent borte nå. Har en del utflod (tendens til gulaktig), men det har jeg hatt innimellom ellers også, så det trenger ikke være tegn. Egentlig kan alle "symptomer" jeg har nå komme selvom jeg ikke er gravid. Er vel heller sånn at jeg tolker det dithen siden det står på symptomlista og jeg så gjerne ønsker å få en spire i magen... (det eneste jeg aldri har opplevd før er en rar smak i munn jeg noen ganger får. Men vet ikke om jeg vil kalle det metallsmak egentlig...)

 

Ahh, vi er vel en egen rase vi ... av "leter-etter-symptomer-arten" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det blir nok sånn :-) Jeg prøver å la være, og bare la dagene gå. De beste tegnene tror jeg nok man får når man ikke leter etter dem :-) Men det er sannelig ikke lett det heller da!!!

 

Nei, tror vi bare får la tiden gå, og så kommer nok gravi-tegnene etter oss snart :-) Kanskje er vi bare heldige :)

 

Tror ikke vi har noen grunn til beskymring iallefall, har man fått positiv test, så har man fått positiv test. Så får vi bare krysse fingrene for at det stemmer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste symptomet er jo at mensen ikke kommer! Så jeg ville egentlig bare slått meg til ro med det.

har forresten aldri tatt mer enn en graviditetstest per svangerskap jeg tross symptomer som kommer og går - fordi mensen jo ikke har kommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, -nr3-, sant det. Men har hele tiden i bakhodet at syklusen kan være lang siden jeg nettopp har slutta på pillene (29.des). Men gikk bare et år da, så er ikke såå lenge jeg har spist hormoner:)

 

I ventetiden koser vi oss (sambo og jeg) alene, kvalitetstid før vi skal dele den med en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...