Gå til innhold

En fantastisk helg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En skikkelig god helg ønskes fra meg også!! Jeg setter utrolig stor pris på dere her inne, har blitt helt avhengig av denne siden jeg nå :-) I morgen skal jeg begynne å spraye, er så spent, tror ikke jeg får sove i natt :-)

<3 Gode tanker til alle dere fra meg <3

God Helg til deg også Vilsågjerne og dere andre !

Jeg har vært hjemme hele uken med influansa, og først i dag er jeg oppegående nok til å logge meg inn her.

Hadde håpet på innsettting av to fryseegg i dag, men så måtte vi vente. og siden jeg skal være borte neste uke blir det ikke før mandagen etter.. Kjedelig.. Trøsten er at siden dette fryseforsøket går etter noe de kaller Helsinkimetoden, så kan tidspunktet for innsetting bestemmes helt fritt..

Annonse

Takk for det, og god helg tilbake til dere fine jenter! :)

vilsågjerne; fremdeles bivirkningsfri?

Merker ingenting her heller, nesten så jeg er redd jeg ikke sprayer nok inn i nasen....

Har fått veldig øm rygg da, noe som er en mulig bivirkning. Muskelsmerter kan forekomme står det i pakningsvedlegget.

Overlever vel det da... ;) Får bevege meg og tøye ut..

Ja vi får gripe dagen jenter...

Og kose oss som best vi kan !

Linnen:Lykke til med spraystart!

Lenn:Lykke til med spire i magen!

Kessi:Flott å se deg innom her,håper vi sees en dag nærmere neste helg..

Flippa:Ingen bivirkninger som jeg kan se...Men veldig tørst !Men en påminnelse om å drikke mye vann er vel bare vel og bra...

Hilsen

Så hyggelig, Vilsågjerne!

Riktig god helg til deg også, så høres vi vel framover.

God helg til alle dere andre jentene også - vi har alle spennende tider foran oss.

Selv har jeg nå sprayet i litt over 1 uke og har heller ikke hatt spesielle bivirkninger, tror jeg. Har bare vært litt tung og daff i kroppen.

I går var jeg hos homeopat og fikk øreakupunktur - skal tilbake om en drøy uke og da er det både fotsone og øreakupunktur. Så det blir nok noen behandlinger på meg framover i løpet. Håper det hjelper....

Annonse

Så spennende jolanta !

Jeg har selv begynt med akupunktur,og det er jeg glad for.

Selve behandlingen var en merkelig,dog positiv opplevelse.

Og akupunktøren er kjempedyktig!

Tror absolutt det har noe for seg !

Klem fra

EN RIKTIG GOD HELG TIL DEG Å!!!!!

OG TIL ALLE SAMMEN DA :-)

Jeg har å begynnt med akupunktur,spennende hsasr aldri gjort det før.

1ste gang var i går og jeg lå på sofaen i hele går,helt utslitt......

Uansett om det gjør meg gravid eller ei har jeg mye annet det sikkert hjelper for....

LYKKE TIL!

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...