Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Tror det blir en av de, men vet ikke hvilken enda. Noen som har erfaringer med disse?
milva76 Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Har ikke erfaring ennå, men hos oss blir det Peg Perego. Syns den kan brukes fra barnet er mindre. Den er liksom litt lunere. Liker at den har bøyle og godt polstret sittedel som kan legges så og si flatt. Har flere venninner som har den og de er godt fornøyde meg fjæringen også. Syns den er mer en ordentlig vogn enn Maclaren. Syns Maclaren absolutt er fin, men for litt større barn. Vi kommer til å kjøpe Plikoen i Italia. Der er den endel billigere. Skal tilbringe mye tid der nede i sommer og høst. Tror vi kjøper Plikoen til høsten, og bruker den vanlige vogna vår i sommer. Lillefrøken er nok litt for liten til trille da. I England så bruker mange Maclaren helt fra fødselen av. syns ikke det ser særlig behagelig ut for den lille å ligge i en krøll i setet. Peg Perego Pliko brukes, i Italia ihvertfall, stort sett med hardbag først. Både bag og Peg Peregos bilsete kan festes på vogna/vognunderstellet. Jeg liker Pliko Pramette veldig godt. Det er en Pliko som kan brukes mot deg og fra deg. Den kostet imidlertid 2000 mer enn det vanlige Plikoen og det syns jeg var litt stivt! Maclaren blir mindre sammenslått og er litt lettere. Verdt å tenke på hvis det er det viktigste for deg!
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Når vi kjøpte trillen vår så stod det mellom disse to. Vi valgte Peg'n. Grunnen til det var at vårt gull bare var et par mnd når vi kjøpte den, og at MacLaren for oss virket som en mer "paraplytrille", mens Peg'n var mer polstret og god for barnet. Mykere sittedel for knøttet, greit med den bøylen og en stor og romslig kalesje. Handlekurven under er også romslig. Dette i tillegg til at den er god å trille også. Har brukt den endel i Bergens brostensbelagte gater, og det funket veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå