Vårenzia Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Unnskyld detaljer - men tror dere ikke diioten kasta bort hele dosen ved å sprute på magen sin!! Har testa el- og i går fikk jeg to nestenhelt like streker... hadde sex, men da vi skulle skifte stilling, klarte mannen min å sprute på magen sin!! At det går an!! Han var lite flau da... I dag var streken mye svakere...så da er vel denne måneden bortkasta, og jegs om mente at det passa helt supert å bli gravid nå....
mammamammamammamor Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 du er fruktbaar i dag og, noen mener 24 timer etter el, mens andre 48. så hopp te køyss, og ikke skift stilling tosne mannfolk, har ikke kontroll
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hahahaha, unnskyld at jeg ler, det er jo kjipt, men jeg bare ser for meg deg, drit forbanna, og han sitter der og skammer seg!!! Uff!!!! Men du er fortsatt fruktbar i dag, så kjør på!!! Og hold han i samme stilling hele tiden ;-)
Vårenzia Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 He-he...ja det ble ganske komisk... Så vi lo av det etterpå... Nei, når man har sånne uten kontroll er det best å passe på
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Det er verre med min som var full og fyllesyk under EL!!!! Jeg vurderer å krasje bilen som hevn... Mooooaahahahaha!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå