Gå til innhold

Strekkmerker, og litt syting da..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg...! Har under to uker igjen, å nå kommer strekkmerkene! Å så nedover på leggene!! Det må jo være at jeg plutselig har fått mye vann i kroppen?!! Blir de bleikere etterhvert? Å går de an å fjerne med laser?

Huff.. i dag kommer til å bli en sytete dag... La meg med hopdepine, og våkna med hodepine, halsbrann, kvalme, kaldsvette og mensmurringer..

Jaja.. Dette blei litt sytete.. Men lov en gang i blandt det også.. Veit ikke hva jeg vil med innlegget, men deilig å få det ut!

Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg har slitt med strekkmerker siden før jeg ble gravid.. var ganske overvektig som ung, men fettet forsvant:D:D men aldri strekkmerkene:p så nå når jeg ble gravid, så bare hopte det seg opp.. ser jo fanken ikke ut i måneskinn en gang:p Strekkmerker vil aldri forsvinne, de kan bare gjemmes.. heldigvis for det hvertfall.. uff.. 6 dager til termin og jeg har en følelse om at prinsen min vil komme før, men tar no sikkert feil:p har hatt skikkelig hodepine en stund og drit onde sammentrekninger, så ligger bare å venter:p

No fikk jeg endelig sytet litt og:p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...