Chiabatta Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg brekker meg hver gang jeg pusser tennene pga. den sterke tannkremen. I dag spøy jeg faktisk litt også. Flere som har samme problem?
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Tror jeg bruker en ganske mild tannkrem. Zendium, blå. Gir ikke tannbørsten overdose av tannkrem uansett for tiden
*Troika* Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg brekker meg også når jeg pusser tennene, men bare om kvelden. Spiller ingen rolle hvor mye/lite tannpasta jeg har på. Rart det der...:-)
Som Natt & Dag Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Sånn hadde jeg det også, gjennom hele første trim. og en gang i blandt fortsatt..... huff, det er bare ekkelt...
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Ja, det sleit jeg med i 1. tri! Kunne ikke pusse uten å brekke meg ... det har heldigvis gitt seg nå!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg brekker meg også av tannpussen...solidox-frisk pust får meg til å nesten spy!! Skal jeg gurgle halsen er det også like før og det er utrolig ekkelt.. kan liksom ikke pusse tunga på samme måte lengre,da kan det fort bli en ekkel affære.. Huff, det er en stri om dagen, gitt )
Lykkeliten og jeg Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 jeg brekker meg når jeg skal pusse tenna jeg og. så dersom jeg har tenkt at gubben skal få seg litt kos før vi slår av lyset, må jeg pusse veeeldig forsiktig ;o)
Linchen Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 å ja - det har virkelig vært den store brekke-framkalleren. Fant ut at jeg bør pusse tennene FØR jeg spiser, slik at jeg ikke har noe å kaste opp. Da har jeg klart å holde det til brekking, med noen få unntak av oppkast. Det har gitt seg noe, men kommer av og til - er fortsatt forsiktig. Og å pusse tunga er halt uaktuelt... Jeg er nå 23+3
Spira31 Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Ja, gjett om! Kjenner kjempegodt til problemet... uff.. samme om eg prøve å ta mindre tannkrem på børsten òg.. ille uansett:( e 15+4 idag...
MomInUSA Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Jeg gjoer ogsaa det - sist svangerskap ogsaa - gjennom hele svangerskapet - veldig vanlig. Har ikke noe med tannkrem aa gjoere til meg da - det er akkurat som den breknings-refleksen vi har - har man stikker fingeren i halsen - er forsterket og utvidet - og man faar brekninger bare man putter noe i munnen.
<3..snart3barnsmor..<3 Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 åhhh... Eg har det akkurat som alle dåkk andre her.. Det va ganske deilig(sorry) å les at det e fleir enn berre meg som har det sånn.. puh! Sambo skjønn jo ingenting.. hehe! Eg elsk den her nettsida,godt å veta at det e fleir i samme båt her i landet c,") hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå