minni09 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 hei! vet det er en tråd litt lenger nede her... men må bare skrive en ny. Kjæresten min han kjøpt en Bebe sound i USA. (tror det er den en får kjøpt på mammaogmeg) Og vi gledet oss selvsagt til å teste den... men, det står at en kan begynne å bruke den fra 3. trimester... What?? det har jeg ikke lest om den før. Ble selvsagt veldig skuffet... Hva står det i deres bruksanvisning?? Noen som likevel har hørt lyd før?? jeg er i uke 16 nå... ...vi hadde tenkt å kjøpe babywatcher, som er UL, men den var utsolgt på nettet.
3+et lite nurk Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Heisann! Har den jeg også, kjøpt på mammaogmeg for en mnd siden ca. Er nå i uke 26. Har egentlig ikke hørt så veldig mye annet enn tarm og "magelyder". Har hørt hjertelyden svakt svakt et par ganger. Men det jeg opplevde var at nurket vårt må ha reagert på denne.. For når jeg satte den til magen gikk det bare et par min og så sparket hun. Det var faktisk slik pappaen kjente spark for første gang. Så jeg er egentlig litt skeptisk til å bruke den.... Har brukt den av og til, spesielt for å kjenne spark for 3-4 uker siden. . . Men nå har jeg ikke brukt den siden for nå sparker hun hele tiden og forteller meg at alt er bra..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg kjøpte en sånn på mammaogmeg for noen uker siden. Jeg har dessverre ikke klart å høre noe annet enn mage- og tarmlyder. Jeg er i uke 22 nå. Håper den virker snart....... jeg ble også veldig skuffet da jeg leste i bruksanvisningen at den ikke virker før i 3. trim. Føler meg litt lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå