Gå til innhold

Å gud. Testen er POSITIV!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd den skulle sitte 1 pp. Litt i sjokk jeg nå. Symptomer: absolutt ingen. Veldig gøy dette da, men samtidig blir jeg jo litt bekymret; orker vi to så tett?, har vi plass?, har vi råd? Men erfaringen tilsier at alt det der ordner seg. Føler at jeg snek kraftig i køen foran mange her inne som fortjener en positiv test. Dette babystøvet er derfor til dere: *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis.......

suger til meg babystøv.............

Skrevet

Gratulerer!!

*ta i mot masse babystøv*

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye mye:)

Skrevet

Gratulerer!!! :o)

Lykke til!! ;o)

*puste inn babystøv* ;P

Skrevet

Takk for det! Håper dere kommer raskt etter!!

Skrevet

Gratulerer! Det er bra det er noen som får de ttil med en gang, så vi andre ikke mister håpet! SUUUUUUG!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!=)

Skrevet

GRATULERER!!!

Suger til meg det jeg kan av babystøv!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...