barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hadde aldri trodd den skulle sitte 1 pp. Litt i sjokk jeg nå. Symptomer: absolutt ingen. Veldig gøy dette da, men samtidig blir jeg jo litt bekymret; orker vi to så tett?, har vi plass?, har vi råd? Men erfaringen tilsier at alt det der ordner seg. Føler at jeg snek kraftig i køen foran mange her inne som fortjener en positiv test. Dette babystøvet er derfor til dere: *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
carina og *jentegullet* Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 grattis....... suger til meg babystøv.............
Emmeline med spire Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer!! *ta i mot masse babystøv* Lykke til!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer så mye mye:)
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer!!! ) Lykke til!! ;o) *puste inn babystøv* ;P
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 Takk for det! Håper dere kommer raskt etter!!
Vårenzia Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Gratulerer! Det er bra det er noen som får de ttil med en gang, så vi andre ikke mister håpet! SUUUUUUG!!!
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 GRATULERER!!! Suger til meg det jeg kan av babystøv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå