Gå til innhold

Vaksine


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har grublet frem og tilbake i lang tid.. Trippelvaksine og de andre vanlige har jeg også gitt til mine andre barn, men tror jeg takker nei til hjernhinnevaksinen. Er så lite utprøvd synnes jeg, og nå har det vært utrolig mange negative tilbakemeldinger om den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal vaksinere. Grubler ikke over det i det hele tatt. Er vel større sannsynlighet for at hun blir smittet av kikhoste om dagen (og dø) enn at vaksinen skal gi bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye vaksinen mot hjernehinnebetennesle gir også mindre risiko for ørebetennelse og en del andre infeksjoner hos barn. Jeg kjøpte den også til min datter på 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt at babyen skal få alle vaksinene som tilbys. Tror nok det er ganske gjennomtenkt fra helsemyndighetene sin side hvilke vaksiner som gis, og tviler ikke på at de har gjort jobben sin. De kan mye mer om slike ting enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal helt klart vaksinere! Gjorde det med førstemann, vurderer også gi førstemann den hjernehinnvaksina som babyene også får nå. Den har jo ikke han fått fordi han er født i2005.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke å ikke vaksinere... men jeg er skeptisk til norsk folkehelse som lager vaksinen.

Hadde jeg kunnet få vaksine produsert i utlandet hadde jeg tatt det - på flekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...