skifer Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Nå har ff ombestemt seg igjen,så nå ligger krysset der hvor det dukket opp første gangen igjen,2 feb..antar at dette stemmer da,siden det er andre gangen ff legger meg der,merklig at den skulle flytte på seg så sent,men jeg ser jo selv at det stemmer best da,det var første dag med tempstigning,og tempen har bare fortsatt å stige sakte oppvover. Så da er jeg 14 dpo i dag,og tanteløs,det må jo være bra. Det svir i skambenet mitt nesten som bekkenløsning,jeg håper det er pga graviditet og ikke at tante skal brakkomme. Om ikke tante har dukket opp innen søndag,så skal jeg teste.(tror jeg). Ha en fin dag alle sammen:)
evigoptimist Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hei Skifer! Dettte høres lovende ut!!!!! Krysser fingrene:-)) Må tanta holde seg borte resten av året!!!!
nicco Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Spennende skifer. Det er litt artig når en temper tross alt. Jeg har nesten mer tro på den metoden enn el-tester, men det er vel min erfaring. Når jeg endelig ble gravid, slo jo ikke el-testene ut....blodprøver hos legen viste sissnok at jeg ikke hadde el...men på tempskjema ser jeg jo at jeg hadde det. Tempen fortsatte å holde seg høy selv om jeg overså betydningen av det.. Ønsker deg lykke til på morgenkvisten.
martine68 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Så spennende da skifer. Håper du kan komme med en gladnyhet i løpet av helga. Masse lykke til. klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Håper du får gladnyheten i løpet av helga!!
maritmora Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Spennende! Krysser armer og ben for deg Skifer. Hva er egentlig ff? Klem
skifer Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2007 Tusen takk. Maritmora:FF står for Fertility Friend,det er en side hvor man legger inn tempen daglig i en chart,hvor den da påviser når el og om du har hatt el ved hjelp av å tolke tempen,det kommer opp et kryss tre dager etter el da den mener å kunne påvise det.kjempefin måte å ha oversikt over syklusen sin på.anbefales.
nungo Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Neimen, dette kan jo bli nervepirrende spennede skifer! Det høres i alel fall svært lovende ut og du får oppdatere oss på alle andre symptomer du måtte klare å finne! Jeg vil våge å tro at vi snart (håpe, håpe, håpe) skal får høre positive nyheter fra deg! Jeg skal sporenstreks utkommandere et kompagni vaktsoldater til å holde tanta di laaaangt vekk.
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Krysser armer og ben, det høres lovende ut! Tror ikke jeg hadde klart å vente med testing.
Agne Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Spennende tider dette skifer. Jeg er så imponert over at dere holder på med den tempinga. Skikkelig strukturerte jenter er dere.
gull-ønske Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Spennende Skifer! Måtte det IKKE være noe lureri denne pp, men en spire som holder tempen høy helt til november (hmm, høres leeeenge ut, men DEN ventinga skal du nok klare). Det var forresten DU som inspirerte meg til å begynne temping (med tempe-tråden din). Dette har jeg god hjelp og nytte av nå (og det har spart meg for mange teste-penger. Så takk! Håper for deg!
mamamimmi Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Skifer, dette höre bare såå bra ut. Du er strong som ikke testet. Skal du (vi) vente på svar til på söndag? I morgen..? Önsker deg en koselig helg,
evigoptimist Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Blir med på testing søndag, jenter......... Er kvalm og ømme bryster... varierende sykluser, så vet ikke helt når jeg kan regne ikm - men kan tidligst teste søndag - og har planer om p gjøre det. Skal iallefall gå til innkjøp av test imorgen=) Spennende......
skifer Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2007 Åååå jeg snek jeg..sorry,så ikke det dere maritmora og evigoptimist skrev før nå,så jeg har testet alt jeg.. Lykke til i morgen da jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå