Gå til innhold

Nå er det bare fire navn igjen på lista... Noen som har synspunkter på hva den lille gutten vår skal hete?

Anbefalte innlegg

Her er alternativene:

* ULRIK (min favoritt, men sambo kjenner en som heter det som han ikke liker...)

* EMRIK (som jeg synes er nesten like fint som Ulrik, og som sambo i utgangspunktet ikke kicka på, men som han har lovet å tenke hardt på)

* LEON (sambos favoritt, som får meg til å tenke på en 20 år gammel dørvakt på anabole steroider... (men alle jeg nevner det for ser ut til å likedet..))

* DENNIS (som vi synes er tøft begge to, men som jeg er redd er i ferd med å bli et "poppis"-navn...)

Så... Noen som vil hjelpe oss? Ønsker både rangeringer og tanker rundt navnene...

Fortsetter under...

Synes dere har vært flinke med alternativene. Min favoritt av disse er Leon. Emrik på andre plass... Dennis gir meg mer assosiasjoner til en svensk dørvakt på anabole steroider:)

Lykke til;)

LEON!!!! hvis vi hadde fått en gutt skulle han hete Leon...det er så nydelig navn..men så ble det ei ltta Hannah istedet da;)og klager ikke...

Ulrik! -Kjempefint

Emrik - får meg til å tenke på en bondeknøl - skikkelig hillbilly.

Leon - uff, grusomt

Dennis - pøbelnavn, harry så det holder.

Annonse

Liker også best Ulrik og Emrik! Leon liker jeg ikke, syns dørvaktassosiasjonen din var bra. Dennis er et rampenavn, litt Robinaktig.

Annonse

Ikke for å være frekk,men jeg synes Dennis og Leon er litt harry.Beklager.Ulrik og Emrik er kjempefine navn.Erik er jo også et flott navn.Litt mer klassiske og tidløse enn Dennis og Leon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...