bumbibjørn Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg mistet slimproppen ved 8 tiden på kvelden og ble litt skjelven da jeg trodde å noe skulle skje nu. men ingenting skjedde før ved 3 tiden på natta. Da våknet jeg med veer som kom veldig uregelmessig og de var ikke så vonde, så jeg sov litt videre til kl 7 på morgenen. Da sto jeg opp og ringte føden, avtalte med dem å jeg kunne komme inn for sjekk i og med å riene var så uregelmessig. vi kom inn på føden kl 8.30 og ble sjekket og hadde da 3 cm i åpning. riene var fortsatt uregelmessige men var blitt ganske vonde.Jordmor satte oss på venterom i og med å ingenting så ut til å skje så fort. jeg fortsette med å ha uregelmessige veer og det virket ikke som fødslen kom ordentlig i gang. jordmor sjekket meg igen kl 14.00 og da hadde jeg bare 4 cm åpning. må inrømme å jeg så litt svart på det da med tanke på å jeg bare hadde åpnet meg 1 cm på 5 og en halv time. Men så satte det sikkelig i gang, og jeg ble kjørt i full fart inn på en fødestue. der ble veerne veldig vonde og intense og jeg hadde ingen pause mellom veerne. Jeg hadde lystgas og det hjalp lidt. kl.15.04 kom min lille prinssesse ut og hun er verdens vakreste. jeg og mannen min gråt av glede og beundring..... fra verdens stolteste mamma:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8250238-min-f%C3%B8dselshistorie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå