Gå til innhold

Juni: Hva slags aktiviteter...


Mamma`n til Noah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bygger med klosser og river ned, synger sanglek, flyr i lufta, kiler på magen, legger leker et stykke unna som han krabber etter, lager morsomme lyder og grimaser, leker borte-tittei, triller turer, går på barselgruppe, møter andre venner med barn, også går det jo bort massevis med til til bleieskift, forbereding av måltid, spising, stell etter måltid... Synes dagene flyr jeg!!! :-D

 

 

Favorittleker for tida: speil, bil, klosser, ball, bråkete og blinkende telefonsak fra fisher price som jeg egentlig ikke liker hehe, vogna til klossene, rytme-egg, alt med snorer og vaskelapper på, bøker som kan spises på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik pleier uken vår å være:

mandag: hjemme og leker og en trilletur litt utover formiddagen. babysvømming på kvelden

tirsdag: barselgruppetreff (den ene gruppen) med trilletur først og så hjem til hverandre for å spise lunch og la ungene leke med hverandre etterpå.

onsdag: babysang i kirken, lunch der etterpå og trilletur til slutt

torsdag: barselgruppetreff (den andre gruppen) med trilletur til åpen barnehage eller hjem til en av oss for lunch og leking.

fredag: babykino + trilletur.

 

Når vi er hjemme triller vi ball, synger, danser, hun leker alene med lekene sine på gulvet eller i grinda, gynger på gyngesauen sin, leser i bøker, ser på bilder, lager mat/middag (der hun sitter i tripp-trapp stolen ved siden av kjøkkenbenken og får smake på noe av det vi lager eller leke med et kjøkkenredskap), leker gjemsel (hun skal finne meg under et teppe), ser på tv 15-20 min. hver morgen mens jeg steller meg. Hun pleier å se på Baby Einsteins eller Jojos sikus som går på kanalen som heter Disney Playhouse. Trilleturene varer som regel 1 1/2 til 2 timer, kommer litt an på været. Da tror jeg at jeg har fått nevnt det meste vi finner på i løpet av dagen. I helger og ferier gjør vi forskjellige andre ting- bl.a. reiser og drar på besøk til venner og familie.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber for tiden jeg, pappa`n som er hjemme med han nå. De er mye ute og farter og koser livet av seg. Ellers leker vi med ball, Fisher Price huset, borte-tittei etc. egentlig det samme som de andre her:) Han har jo veldig liten tid til å leke med oss da...

 

Dagene flyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...