Babyheaven OVERTID:( Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Nå begynner jeg snart på min 15 uke,og det går jo rimelig bra her. Har allerede vært på fire tidlige ul,pga 4 sa de siste årene. Og skulle egentlig på ul igjen den 5 mars, men i dag kom det brev om at de måtte flytte timen min. Da fikk jo jeg full panikk,helt til jeg så at de flyttet den en uke nærmere til den 26,hehe. Gleder oss så sinnsykt,men nervene er vel baki der likevel. Hadde morkakeløsning ved forrige fødsel,så fra nå skal vi til kontroll hver 14 dag og siden blir det en gang i uka. Greit å være på den sikre siden og en trygghet med tett oppfølging etter å ha opplevd det en gang før. Men nå skal det sies at jeg er ved godt mot denne gangen,tror alt skal gå bra. Og jeg er jo kommet til uke 15 straks,så jeg tipper det blir smurf på oss denne gangen. I tilegg har jeg en så herlig samboer,stiller opp på alt og er der for meg og barna mine hele tiden. Åh så er han så ivrig når det gjelder svangerskap,kontroller,magen og alt som har med dette å gjøre. Han gjør meg så rørt og glad. Kan tro jeg gleder meg til å se han med smurfen i armene for første gang:)) Det blir STORT det:) Jeg er sååå heldig:) Måtte bare få det ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå