Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg er egentlig "bare " 23+3 i dag men

har hatt kynnere i flere dager nå, og i kveld har det helt tatt av! Det begynte ved Barnetv. Og så har det vært omtrent non-stop siden.Magen hardner og det føles som et strikk på innsiden som tøyes til grensen. Og bekkenet bak og oppover ryggen gjør det vondt.

Hadde jeg vært ved termin hadde jeg vel jubla og håpet det var rier...men kynnere kan være plagsomme de også ja. I forrige sv.skap dro jeg til sykehuset tre ganger siste måneden pga kynnere. =0)

Er det flere som er ille plaga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldig plaget med kynnere.Noen dager er det helt ekstremt , di gjør vondt mange ganger.Får dem også når jeg ligger helt stille.Jordmor har sendt henvisning på sykehuset grunnet at jeg har så mye kynnere.Er bare i uke 25.Lurer på hva di gjør på sykehuset.Hva gjorde di med deg?

Skrevet

hei!

er ikke sikker på om det er det jeg har. men det MÅ nesten være det.

våkner hver 3time om natta med kjempe hard mage og har lyst å begynne å grine.

Har vært skikkelig plaga av menssmerter og vil nesten sammenligne det med det. og jeg tror ikke jeg eier smerteterskel. tror rett og slett ikke at den er der :P

har egentlig vondt hele dagen, men er værst om natta. istad hadde jeg mest lyst til å legge meg ned å grine på shoppingsenteret jeg var på.. er helt umulig å leve med det tullet her..

Skrevet

men jeg har liksom vondt! er ikke det rart? eller noe?

Skrevet

Jeg sitter rolig i godstolen og har fremdeles kynnere. Kvalme også. Ja det må være kynnere vel?

Skrevet

hehe, vet ikke.. så nettopp til mamma at jeg hadde vondt pga det.. og hun sa det ikke var vanlig å ha vondt. men at man kjente det.. ble litt skeptisk..

Skrevet

Dette er mitt tredje barn så jeg burde vel vite det, men det er fire år siden - og rier er jo til å holde ut på begynnelsen de også. Nå er det bare sånn at jeg er kun 23+4 ( over midnatt) og bor en time fra sykehuset...

Skrevet

ja, sånn ja.. men dette er min første! og jeg er ikke mer enn i uke 18! syns det kanskje var litt tidlig?

Skrevet

Kynnere kan man få ganske tidlig i svangerskapet. Men rier så tidlig er jo farlig. Så vi får håpe det gir seg snart - uansett hva det er . For vondt, det er det!!

Skrevet

Hei Lone!

Håper du har sovet godt i natt, og at det ikke ble noe mer enn kynnere. Men, dersom de er veldig vonde synes jeg du skal få det sjekket. Jeg hadde VEDLIG vonde kynnere for 14 dager siden, og da jeg kom på sykehuset var det nesten ikke livmorhals igjen, og jeg hadde begynt å få åpning innenifra. Nå må jeg bare ta det med ro. Spiser også ekstra magnesium som skal virke beroligende på livmoren. Tror det er litt delte meninger om hvorvidt det har virkning, men det er i hvert fall ikke farlig å spise dem. Bonuset er at den trege magen har fått fart på seg igjen. Jeg har heller ikke hatt noe særlig kynnere å snakke om siden :-)

Siden du lekker fostervann, bør du vel også være spesielt oppmerksom og forsiktig. Håper alt står bra til og at vi får en oppdatering fra deg snart!

Skrevet

Lykke til på sykehuset i dag foresten! Blir spennende og høre hva de sier ang. lungemodningssprøyte.

Skrevet

Veldig plaget!!! Og jeg er bare i uke 22! Men jeg har en muskelknute i magen som forsterker det hele.... gjør skikkelig vondt til tider. Men har snakket med jordmor, og har fått beskjed om å ta det med ro, og så skal jeg på en oppfølgings-ultralyd på tirsdag. Så får vi se hva de sier!

I går var det riktig ille, magen var steihard omtrent hele kvelden!

Skrevet

jeg har masse også! ordentlig slitsomt!

Fått beskjed om at så lenge de ikke er regelmessige, så skal jeg ikke bekymre meg, men ta det mer med ro. Nå har jeg sovet lenge to dager på rad, og roet ned aktivitetsnivået ganske mye. det hjelper!

(er også i 22.uke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...