Gjest Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 er i et forhold jeg har begynt å tvile på om har noen fremtid. bør jeg trekke meg ut eller prøve litt mere?? jeg ønsker flere barn en dag, men han vil ikke ha barn. jeg har ei fra før, han ingen. jeg 080377 han 240269 takker for svar:))) gjærne svar også om dere ikke får opp noe, så slipper jeg å mase på dere;))
nattinatt Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hei vennen!! Du, eg får opp at du bør prøve lenger.Ang unger,ser det ut som at han kan forandre meining med tida.Ønsker dere lykke til
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 TUSEN TUSEN TAKK:))) har akkurat vært hos han noen dager og tvilte ikke når jeg var med han, men når jeg satt her alene ikveld.. ) igjen takk, klem
nattinatt Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Han er glad i deg.Får opp varme gode følelser.Han holder rundt deg,og det er ein trygg plass å være!!Stemmer ikkje det??Det fekk eg opp.Lykke til
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 det stemmer veldig godt. rart det der at det er så herlig og trygt når vi er sammen, men så skummelt når jeg blir alene. vi bor langt fra hverandre nå, men jeg flytter til samme by som han i slutten av mnd, så da blir nok alt bedre:) lenge siden jeg har vært i et forhold også, så er litt skeptisk. men skal bli flinkere til å tenke positivt og er vel også så overfladisk at jeg er redd for at ingen av mine venner skal like eller akseptere han når de møter han. han er jo litt eldre enn min omgangskrets, men merker ikke noe til det når vi er sammen. oi, ble mye tanker det nattinatt men takk for at du tok deg tid, jeg ble litt tryggere på megselv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå