Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette, erfaringer med denne? Kjøpt fra mammaogmeg.no og fikk den idag...hørte forferdelig mange lyder men ikke særlig mange lyder fra babyen tror jeg:-) er bare 14 uker på vei så kan vel ikke forvente så mye!Heller ikke så mye fra et sånt apparat... Men noen som har noen erfaringer med dette? Eller noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) Vi har den,og den fungerer helt fint. Men du må bruke den litt,før du klarer å skille på lydene der inne. Vi har hørt mest spark,var såvidt borti hjertelyden i dag. Men enig med deg,masse lyder der inne,og ikke lett å skille de til å begynne med. Var veldig usikker til å begynne med jeg også,men så satt jeg med den en dag det var litt bevegelse på smurfen,og der og da visste jeg hva jeg skulle lete etter:) Er selv 14 uker,begynner straks på min 15. Vær tålmodig,bruk den mye,så finner du ut hva som er hva av lyder ganske fort. Lykke til:)

Skrevet

Hei:)

Jeg har bestillt en fra mammaogmeg igår. Kan dere ikke høre hjertelyden med den? Er det annerledes lyder enn dersom man hører hos legen? For der hørtes jo hjertelyden godt, selv om den kan være vanskelig å finne...

Bare lurer, for om man ikke hører hjertelyd med den men bare masse andre lyder er jeg ikke så sikker på om jeg er så interessert allikevel...

Skrevet

tusen takk;-) Du kan visst høre hjertelyd med den også, men tror det er vanskeligere når man ikke er så langt på vei!! Blir moro å prøve den litt mer, og se om jeg klarer å skille alle de rare lydene fra de andre!Synd jeg er litt utålmodig av meg da;-) tihi

Skrevet

Hei. hørte såvidt hjertelyden med den her i dag,men det er litt tidlig enda med den også. Og hvis fosteret ikke ligger med ryggen til,hører du den ikke. Slik er det jo også med doppleren lege/jm bruker også. :)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg er litt engstelig for at jeg skal bli helt opphengt i å høre etter babyen... Har vært sååååååååååå engstelig dette svangerskapet, var ikke sånn da jeg ventet datteren min, men 2 SA har visst satt sine spor...

Har jo lyst å høre babyen, da kunne jo mannen min og fått et litt mere "nært" bilde av babyen vår.Men er redd jeg skal bli mere bekymret av bruken... Skjønner? Skal - skal ikke dilemma!!!!!!!!!

Skrevet

uff, jeg skjønner deg kjempegodt!! Forstår at 2 sa kan gjøre at man fort bekymrer seg!Selv har jeg ikke opplevd det, bare valgt å ta abort en gang... men uansett, det er alltid greit å være skeptisk til sånt! Det følger iallfall med en veldig fin bruksanvisning, der står det veldig mye om at du ikke må bekymre deg hvis du ikke skulle høre noe;-)

Skrevet

Skjønner godt,så altfor godt. Hatt 4 SA selv,så man har litt nerver. Men blir fulgt tett opp nå,både hos lege og jm. er til kontroll hver 14 dag,pluss ekstra ul. Er du veldig bekymret så be om en ul,det roer en jo ned en del. Går nok bra denne gangen med oss begge skal du se. Trodde også jeg skulle bli helt panisk opptatt av monitoren,men det har ikke skjedd. Bruker den ikke hver dag en gang.. Masse lykke til,krysser fingrene for dere:)

Skrevet

Enkelte dager slapper jeg litt mere av, mens andre dager så er jeg redd for at noe skal skje igjen... Selv om jeg nå går inn i 17 uke og egentlig er ganske så "trygg"... Har vært på endel Ul allerede pga blødninger fram til uke 10 (var morkaka som drev å flyttet på seg og helt ufarlig), hørt hjertelyd 3 ganger til nå og skal på UL om 17 dager.

Håper bare at monitoren blir kos og ikke stress:)

Lykke til alle dere også :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Ikke meningen å være anonym der ;)

Skrevet

Glemte å spørre hvor lang tid det tok før dere fikk monitoren i posten?

Skrevet

Jeg fikk hentelapp i posten dagen etter at jeg bestilte den! Må kjøpe et 9v batteri i tillegg. Jeg er skuffa. Har hatt min i en mnd nå, men hører fortsatt bare tarmlyder........ jeg er i uke 22.

Skrevet

oi,det var rart... jeg fikk den ca. 4 dager etter jeg bestilte:-)

Skrevet

Bestillte onsdag kveld, håper de sendte den igår så har jeg den kanskje imorgen.... HÅPER:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...