silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Begynner å lure på om småen har flyttet inn for godt Slimproppen er gått, masse maserier og kynnere, småblødninger osv. Magen har sunket så langt ned at det er et under at den ikke faller av den har flatet ut på toppen og ser veldig rar ut. Har en uke igjen til termin, men det føles som om dette skal fortsette i all evighet, huff trøtt og lei nå. Sånn er det sikkert for alle, men er det noen som har født som kan si hvor lenge de gikk rundt sånn?
Lone35 =0) Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Føder man ikkeinnen veldig kort tid når slimproppen er gått da?
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Jo vanligvis innen en uke sier fagfolka, men her inne er det flere som sier at slimproppen har gått flere uker i forvegen. Det er jo mulig at noen tar feil av slimproppen og vanlig slim evt sopp men ikke vet jeg. Er 1 gangs så jeg er lykkelig uviten om hva som venter med hensyn til smerter og andre sjarmerende sider av fødsel og barseltid. Er du 1 gangs Lone 35 (13.06.07)
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Når jeg fikk nr. 1, gikk det fire dager fra slimproppen gikkog jeg begynte sånn som du holder på nå til jenta var ute... Min anbefaling er å slappe av så mye du klarer... Tror nok ikke det er lenge til det skjer noe hos deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå