Gå til innhold

Hei kjære nattinatt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer meg desverre ikke inn på msn akkurat nå..

Går det bra med deg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo vennen

Så artig!! Satt akkurat å skulle til å skrive til deg her inne,for eg såg deg ikkje inne på msn.ja skallabank i dag etter første praksisdagen. Og så når eg kjem heim,får eg vite at læreren hadde ringt heim til eksen,ang eldste jenta.Ang noko tull i går,og litt ang de ho har ahldt seg med i det siste.Eg kjenner jo til de,og ho synest dette var dumt sjølv og,det i går.Er enig i å skjerpe inn tider,og være meir i ro heime i helger. Enda er ho buende i kjelleren hos pappaen.Han virker så,kva skal eg sei,tam,resignert når eg snakka med han.Har ikkje tatt opp noko ang bidrag enda.Mannen min meiner me skal vente.Lurer på om det er tull både med dama,og jobb,og litt at han føler han ikkje strekker til overfor ungene.Ja,ja,dette vart hjertesukk frå meg,men det vart bale idag må eg sei.Sjølv om er trur ho vil skjerpe seg,og oppføre seg greitt.Ho er både fornuftg,og snill.

Det var masse om meg og mitt her ja...he he,men korleis går det med deg vennen??

stooooooooooooooooooooooooooor koseklem til deg

Skrevet

Forstår godt hvordan du har det!!

Her får du en stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor TRØSTEKLEM av meg!

Ikke alltid lett med ungdom i huset, det går litt opp og ned ja. Og det er hvertfall ikke lett med ekser som man skal forholde seg til , med alt det medfører!!!!

Jeg er helt enig med mannen din at det er sikkert lurt å vente litt med å ta opp det spørsmålet. Jeg har selv svært dårlig erfaring med å ta opp slike spørsmål med noen som er litt uttafor for tiden -om du skjønner..............

Ja denne dama tror jeg han vil slite med å forholde seg til....

Ellers så sliter jeg mye med å få eldstemann opp av sengen og på skolen for tiden og det ender med mange diskusjoner.-Han har stort sett vert flink, men nå i 3. året på v.g. er han drit-lei på grunn av lang reisevei og di.v. Forstår jo han også , men kan ikke bare la han ligge-så får han vel heller ikke karakterer. Så nå står jeg og drar han opp om morgenen og han syntes at jeg er en sann plage ...huff !!

Tror nok det vil gå fint med jenta di ja, men forstår at det ikke alltid er lett å holde seg unna visse mennesker...Det er jo mye press på de også i den alderen , men du får jo bare fortsette å snakke med henne, så ordner det seg nok!!!

Stooooooooooooooooooor XXX XXX XXX

Skrevet

Tusen takk for den gode trøsteklemmen!!!Ja,alle har jo sitt,og i perioder.Og me har ein veldig god dialog då,så det ordner seg nok.

Ja ikkje lett når de er skuleleie.Ja eksen trur eg har noko som han strir med.Men heldigvis lar han det ikkje gå ut over meg no.Og flytter eldste ned til meg og, så blir det vel meir naturlig at korleis me skal ordne detøkonomisk og,dukker opp.

Ja,ja skikkelig go klem til deg vennen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...